ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

الجی جی۳ پرایم با نام G3 Cat.6 در یک مرکز خرید آنلاین کره ای ظاهر شد

وب سایت LG Best Mall در یک تصویر تبلیغاتی تلویحا به الجی جی۳ پرایم یا G3 Cat.6 اشاره کرد. به طور کلی زمانی که از پسوند "پرایم" در انتهای یک مدل استفاده می شود یعنی ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۲۰ تیر ۱۳۹۳ | ۲۰:۰۰

وب سایت LG Best Mall در یک تصویر تبلیغاتی تلویحا به الجی جی۳ پرایم یا G3 Cat.6 اشاره کرد.

به طور کلی زمانی که از پسوند "پرایم" در انتهای یک مدل استفاده می شود یعنی با نسخه ای قوی تر و بهتر از دستگاه اصلی روبرو هستیم. شایعات در مورد وجود جی۳ پرایم و سخت افزار بهتر آن نسبت به جی۳ اصلی روز به روز رنگ واقعی تری می گیرد و با انتشار این تصویر، نشان داد (احتمالا) به روز واقعه یعنی معرفی رسمی این دستگاه نزدیک می شویم.

الجی جی۳ اصلی از اسنپدرگن 801 استفاده می کند و به نظر می رسد الجی جی۳ کت.۶ از ۵.۵ اینچ صفحه نمایش QHD، چیپ اسنپدرگن 805، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با سنسو OIS و همان کیفیت ساخت نسخه دو قلویش بهره خواهد برد. علاوه بر این دو هفته پیش هم تاییدیه گواهی بلوتوث دستگاهی عرضه نشده از الجی با مدل LG-F460S در اینترنت منتشر شد.

در حال حاضر مرکز خرید آنلاین کره ای LG Best Mall اقدام به ثبت نام متقاضیان این محصول می کند تا در صورت عرضه به آنها اطلاع داده شود. در حالی که هیچ حرفی از قیمت یا زمان دقیق عرضه نزده. شایعات می گویند احتمال دارد الجی این محصول را در اواسط ژوئن عرضه کند.

به خاطر داشته باشید، ۲ نسخه دیگر از الجی جی۳ با نام های جی ۳ مینی و جی۳ بیت (نسخه ای کوچکتر از جی۳ اصلی و بزرگتر از مینی) در بازار داغ شایعات وجود دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • پوریا
    پوریا | ۲۱ تیر ۱۳۹۳

    اینقدر منتظر S5 prim شدیم ال جی یدونه زد

  • Bimbo D'oro
    Bimbo D'oro | ۲۰ تیر ۱۳۹۳

    يه چى بده باتريش قوى باشه مثل جى 3 نااميد كننده نباشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی