ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی Tekken 7 رسما معرفی شد

چند ساعت پس از اینکه ویدیوی معرفی عنوان جدید از سری تکن لو رفت، نامکو باندای تصمیم گرفت که سریعا بازی را به صورت رسمی معرفی کند و این عنوان چیزی نیست جز «تکن 7». تریلر ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۳ تیر ۱۳۹۳ | ۱۸:۰۱

چند ساعت پس از اینکه ویدیوی معرفی عنوان جدید از سری تکن لو رفت، نامکو باندای تصمیم گرفت که سریعا بازی را به صورت رسمی معرفی کند و این عنوان چیزی نیست جز «تکن 7».

تریلر معرفی بازی که دیشب لو رفته بود و البته قرار نبود در Evo 2014 هم نمایش داده شود در زیر قرار گرفته که قطعا بازیکنان و دوست داران قدیمی این سری را به سال ها قبل خواهد برد اما نقطه قابل بحث، عبارت The Final Battle است که آخر تیزر نمایش داده می شود که البته بعید به نظر می رسد منظور از این جمله، پایان فعالیت سری تکن باشد.

دوران طلایی سری تکن بر می گردد به سال ها پیش و زمانی که پلی استیشن 1 پادشاهی می کرد. هر چه جلوتر آمدیم رقبا قدرتمندتر شدند و سری تکن هم اندکی به حاشیه رفت اما Tekken 7 قرار است بازگشتی دوباره به میدان نبرد باشد.

کاتسوهیرو هارادا، کارگردان و تهیه کننده بازی، تنها یک نکته مهم برای مطرح کردن دارد و آن هم موتوری است که بر مبنای آن تکن 7 ساخته شده. طبق گفته های هارادا آنریل انجین 4، که ادامه دهنده راه آنریل انجین 3 در نسل هشتم خواهد بود، به تیم توسعه اجازه می دهد که زمان خود را صرف مسایل مهم تر و جالب تری کنند تا اینکه با مشکلات معمول دست و پنجه نرم کنند.

مهم ترین نکته صحبت های هارادا شاید این باشد که می گوید آنریل انجین 4 توانایی بالایی در ارائه پورت بازی ها دارد و این موتور توانایی آن را دارد که سریع تر از خود توسعه دهنده، بازی را برای هر پلتفرم دیگری پورت کند. بنابراین پی سی گیمرها اندکی امیدوار باشید.

هنوز هیچ تاریخ عرضه و یا پلتفرمی برای تکن 7 اعلام نشده ولی با توجه به اینکه آنریل انجین 4 از پلتفرم های اکس باکس وان و پلی استیشن 4 در بازار کنسولی حمایت می کند، دیدن این بازی روی این دو کنسول کاملا قطعی به نظر می رسد مگر اینکه نامکو باندای قرارداد انحصاری با شرکتی بسته باشد که باز هم با توجه به صحبت های هارادا در مورد پورت روی پلتفرم های دیگر، بعید به نظر می رسد.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Tekken 7 - EVO 2014 Teaser Trailer.mp4"]

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • مرسينا
    مرسينا | ۱۷ دی ۱۳۹۴

    چرا نميشه تيكن 7 گير اورد تو اين سايت كه نبود تو اون سايت كه نبود همه جا رو گشتم نبود اصلا ول كن مي رم سي دي شو مي خرم نصبش مي كنم اه!

  • Soheil
    Soheil | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴

    امیدی هست برا پلی استیشن 3 هم بیاد؟!

  • محمد
    محمد | ۹ فروردین ۱۳۹۴

    چرا جین کازاما جز کارکترهای تیکن هفت نیست مگه بازی بدون اون هم میشه؟؟؟!!!

  • محمد رضا
    محمد رضا | ۲۷ تیر ۱۳۹۳

    یادش به خیر

    یه بازی بود به نام ماشین. یه گرافیک احمقانه 8 بیتی داشت. یه دسته سیاه با یه دکمه قرمز روش.
    اسم کنسولش آتاری 2600 بود.

    پسر همسایه مون داشت. اما پدرم برای من نخرید.

    بعضی حسرتها هیچ وقت فراموش نمیشن.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی