ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازیکن روی جلد فیفا 15 مشخص شد: لیونل مسی

یک بار دیگر و البته پس از ناکامی در فینال جام جهانی 2014، لیونل مسی به عنوان مرد روی جلد فیفا 15 انتخاب شد. پس از حضور وی روی جلد بازی های فیفا 13، فیفا ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۴ تیر ۱۳۹۳ | ۱۷:۰۰

یک بار دیگر و البته پس از ناکامی در فینال جام جهانی 2014، لیونل مسی به عنوان مرد روی جلد فیفا 15 انتخاب شد. پس از حضور وی روی جلد بازی های فیفا 13، فیفا 14 و فیفا استریت، این چهارمین بار پیاپی است که مسی از نگاه الکترونیک آرتز به عنوان سمبل دنیای فوتبال به جامعه معرفی می شود.

مسی در طول برگزاری تورنومنت جام جهانی، 4 گل زیبا برای تیم ملی آرژانتین به ثمر رساند (که یکی از آن ها به تیم ملی ایران بود) و در نهایت هم جایزه «توپ طلایی» را از آن خود کرد؛ اگرچه این بار هم موفق نشد افتخار بالا بردن جام طلایی را به دست آورد. در تصویر زیر لیونل مسی را با لباس تیم بارسلونا می بینید که روی کاور فیفا 15 قرار گرفته است.

2D Boxshot Wizard v1.1

فیفا 15 چندی پیش برای پلی استیشن 4، اکس باکس وان، پلی استیشن 3، اکس باکس 360، پی سی، پلی استیشن ویتا، 3DS و Wii معرفی و در E3 نمایش داده شد و قرار است اوایل مهر ماه هم منتشر شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (28 مورد)
  • amir
    amir | ۲۵ تیر ۱۳۹۳

    قبول دارم مسی هنوز هم بازیکن خوبیه .لی دیگه نمیشه بهش صفت عالی رو داد نمیدونم چرا طرفداران مسی نمیتونن این مساله رو قبول کنن اگر ارژانتین با دیماریا (یکی از بهترین هافبک های جهان- بازیش تو لیگ قهرمانان و با رئال که یادتون هست؟) و هیگواین (یکی از بهترین مهاجمان جهان) و اگرو (اینم دیگه نیاز به معرفی نداره) و ..... ضعیفه پس پرتغال هم فوق العاده ضعیفه چون هیچ کدوم از اینا رو نداره وگرنه رونالدو هم تا فینال حداقل میرسید

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی