ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شایعه: تولید انبوه آیفون ۴.۷ اینچی در این ماه و ۵.۵ اینچی در آگوست آغاز می شود

هرچه بیشتر به شهریور و زمان معرفی محصولات جدید اپل نزدیک تر می شویم، بازار شایعات هم داغ تر می شود. خبرگزاری رویترز شب گذشته زمانبندی تولید انبوه آیفون ۶ با اندازه های ۴.۷ و ۵.۵ اینچ را منتشر کرد. ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۲۷ تیر ۱۳۹۳ | ۱۱:۲۷

هرچه بیشتر به شهریور و زمان معرفی محصولات جدید اپل نزدیک تر می شویم، بازار شایعات هم داغ تر می شود. خبرگزاری رویترز شب گذشته زمانبندی تولید انبوه آیفون ۶ با اندازه های ۴.۷ و ۵.۵ اینچ را منتشر کرد.

رسانه های محلی می گویند، گویا اپل تولید انبوه آیفون ۴.۷ اینچی را در هفته سوم این ماه (جولای) و آیفون ۵.۵ اینچ را در اواسط ماه آینده آغاز خواهد کرد. بخش عمده ای از تولیدات توسط شرکت تایوانی Hon Hai Precision Industry یا همان فاکسکان انجام می شود. گفته شده که به دلیل حجم بسیار بالای سفارشات تمام شرکت های تولیدکننده اقدام به جذب نیرو کرده اند تا بتوانند این محصولات را به موقع تولید کنند. حتی فاکسکان ربات هایی را برای تولید این محصولات تدارک دیده است. [بیشتر بخوانید: فاکسکان تولید آیفون ۶ را به ربات ها سپرده است.]

تولید آیفون ۶ با سایز ۵.۵ اینچ تنها یک ماه بعد از نسخه ۴.۷ اینچی انجام می شود، در حالی که گفته می شد به دلیل برخی مشکلات ناشی از ساخت قطعات به دلیل کاهش ضخامت، تولید این نسخه به سال ۲۰۱۵ موکول شده.

انتظار می رود آیفون ۶ در اواسط ماه سپتامبر معرفی و در مدت کوتاهی روانه بازار شود. گفته می شود نسل جدید آیفون علاوه بر صفحه نمایش بزرگتر، دارای ویژگی ها و طراحی جدید خواهد بود. از جمله: ضخامت بسیار کم، پردازنده قدرتمند A8، دوربین بهبود یافته، سنسورهای جدید و غیره

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (26 مورد)
  • Masoud Amidi
    Masoud Amidi | ۲۸ تیر ۱۳۹۳

    چه مدت بعد از عرضه آیفون 6 این گوشی ثبات قیمت پیدا میکنه ؟ و در مورد اینکه میگن سری اول معمولا اشکالاتی داره درسته یا خیر؟

  • Masoud Amidi
    Masoud Amidi | ۲۸ تیر ۱۳۹۳

    معمولا بعد از چندماه تولید و وارد بازار ایران شدن قیمت آیفون ثابت و معقول میشه ؟ و در مورد اینکه معمولا سریهای اول دارای مشکل هست صحت داره یا خیر ؟ و در کل کی آیفون 6 بخریم ؟

  • فرزام
    فرزام | ۲۷ تیر ۱۳۹۳

    دوستانی که می فرمایید این طرح کپی از سامسونگ هست، لطفا بفرمایید کجاش کپی از سامسونگ هست چون واقعا سوال شد برام!!!
    نکنه نازکی یا دوربین در گوشه ی بالا و سمت راست یا طراحی بدنه یکپارچه آلومینیمی یا آرم اپل کپی هست و ما نمی دونستیم! حرف اگه منطقی باشه آدم می پذیره، اگه نباشه به جاش دوتا شاخ گُنده بالای سرش سبز میشه!
    ضمنا ً یادآوری می کنم مستطیل با گوشه های گرد پتنت اپل هست و نه سامسونگ!

  • فرزاد
    فرزاد | ۲۷ تیر ۱۳۹۳

    ولی آیفون تو این عکس قشنگ نیستا !!!!
    5 اس قشنگتره ..

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی