ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

باریک ترین تلفن همراه جهان با ضخامت ۵ میلیمتر در چین معرفی می شود

موبایل GN9005 ساخت شرکت چینی Gionee قرار است به زودی در بازار چین عرضه شود. این دستگاه تنها ۵ میلیمتر ضخامت دارد و می تواند لقب باریک ترین تلفن هوشمند حال حاضر دنیا را به ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۳۰ تیر ۱۳۹۳ | ۱۰:۲۸

موبایل GN9005 ساخت شرکت چینی Gionee قرار است به زودی در بازار چین عرضه شود. این دستگاه تنها ۵ میلیمتر ضخامت دارد و می تواند لقب باریک ترین تلفن هوشمند حال حاضر دنیا را به خود اختصاص دهد. برای اینکه ارزش کار شرکت Gionee مشخص شود بد نیست اشاره کنیم که هم اکنون آیفون ۵اس ضخامتی برابر با ۷.۶ میلیمتر دارد.

موبایل GN9005 قرار است یک نمایشگر ۴.۸ اینچی از نوع AMOLED داشته باشد و رزولوشن ۷۲۰ × ۱۲۸۰ را ارائه دهد. در داخل دستگاه پردازنده ای با قدرت ۱.۲ گیگاهرتز قرار گرفته و رمی ۱ گیگابایت نیز در کنار آن جای داده شده است. حافظه داخلی دستگاه ۱۶ گیگابایت است و دوربین آن نیز ۸ مگاپیکسل است. جالب اینکه Gionee سلفی دوستان را نیز فراموش نکرده و دوربینی ۵ مگاپیکسلی را نیز در جلوی این دستگاه به کار گرفت است.

محصول جدید شرکت چینی از یک باتری ۲۰۵۰ میلی آمپر در ساعت بهره می برد و به صورت پیش فرض با اندروید ۴.۳ عرضه می شود. این دستگاه مجوز های لازم را در چین اخذ نموده و به زودی قرار است توسط China Mobile ، که یکی از بزرگترین اپراتور های چین به شمار می رود، در بازار به فروش رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • scarface
    scarface | ۱۰ مرداد ۱۳۹۳

    فک نکنم این قد نازکم خوب باشه یجورایی ازار دهندستش

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی