ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

مشخصات و تصویری از موتورولا موتو جی ۲ لو رفت

موتورولا با معرفی سری موتو، علی الخصوص موتو جی موج بسیار قوی ای به بازار داد. موتو جی [بخوانید: بررسی موتو جی] قیمت استثنایی و سخت افزار قوی باعث شد در سال ۲۰۱۳ لقب بهترین ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۳۰ تیر ۱۳۹۳ | ۱۳:۳۰

موتورولا با معرفی سری موتو، علی الخصوص موتو جی موج بسیار قوی ای به بازار داد. موتو جی [بخوانید: بررسی موتو جی] قیمت استثنایی و سخت افزار قوی باعث شد در سال ۲۰۱۳ لقب بهترین و پرفروش ترین تلفن همراه میان رده را از آن خود کند.

موتورولا ثابت کرد تلفن همراه میان رده لزوما نباید به شکلی باشد که باعث خجالت ما پیش دیگران شود. اما موتورولا تصمیم گرفته که جانشینی برای آن معرفی کند؛ یعنی موتو جی ۲ با شماره مدل 1068 XT

moto-g-2-xeracion1

پنل هر دستگاهی جزو گران قیمت ترین قطعات آن محسوب می شوند و موتورولا تصمیم گرفته در موتو جی ۲ رزولوشن را همان ۱۲۸۰ در ۷۲۰ (۳۲۰ پیکسل در هر اینچ) نگه دارد. باید گفت ۷۲۰ پی در این دستگاه هنوز یک رزولوشن معقول است چرا که اپل دی پی آی ۳۲۶ را با عنوان رتینا معرفی کرد. قلب تپنده موتو جی ۲ یک پردازنده چهار هسته ای ARM-V7 (یعنی VFPv4 NEON) با پردازشگر گرافیک آدرینو ۳۰۵ خواهد بود. همچنین دوربین اصلی ۸ مگاپیکسل تعیین شده و مانند نسخه قبلی، موتو جی ۲ هم دو سیم کارته خواهد بود.

در حال حاضر این تنها اطلاعاتی بود که ما داریم و فعلا حرفی از مقدار رم، فضای داخلی یا حتی ظرفیت باتری آن زده نشده. به طور حتم این دستگاه با آخرین نسخه اندروید معرفی خواهد شد و قابلیت به روز برسانی به اندروید ال هم خواهد داشت. موتو جی اول قیمتی معادل ۱۷۹ دلار داشت و مدیر عامل موتورولا، دنیس وودساید اشاره کرده که نسخه دوم موتو جی ارزان تر خواهد بود.

به نظر شما موتورولا با این دستگاه هم مثل موتو جی اول قادر به تکان دادن بازار خواهد بود؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • بهنام
    بهنام | ۳۰ تیر ۱۳۹۳

    "مدیر عامل موتورولا، دنیس وودساید اشاره کرده که نسخه دوم موتو جی ارزان تر خواهد بود."

    عالیهههههه !

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی