ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

Newbee قهرمان بزرگترین جایزه بازی های ویدیویی تاریخ شد

تیم چینی Newbee برای اولین بار موفق به دریافت رتبه اول مسابقات The International شد و این قهرمانی یعنی کسب بزرگ ترین جایزه بازی های ویدیویی در طول تاریخ، جایزه ای به ارزش بیش از ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۳۱ تیر ۱۳۹۳ | ۰۲:۰۳

تیم چینی Newbee برای اولین بار موفق به دریافت رتبه اول مسابقات The International شد و این قهرمانی یعنی کسب بزرگ ترین جایزه بازی های ویدیویی در طول تاریخ، جایزه ای به ارزش بیش از 5 میلیون دلار.

شب گذشته پس از 4 راند مسابقه فوق العاده جذاب میان تیم های «نیوبی» و «ویچی گیمینگ»، قهرمان چهارمین دوره مسابقات The International مشخص شد. ویچی گیمینگ اگرچه شروع بسیار محکم و مطمئنی در راند اول داشت و نیوبی را شکست داد اما 3 راند بعدی را به راحتی واگذار کرد و مسابقه به بازی پنجم نکشید.

BtGLCJgCIAARecj

تیم نیوبی دقیقا مبلغ 5 میلیون و 28 هزار و 308 دلار را با خود به خانه خواهد برد که قسمت اعظم آن به بازیکنان داده خواهد شد. تیم دوم نیز مبلغ 1.475.699 دلار را دریافت می کند. به ترتیب، تا تیم چهاردهم مسابقات این رقم کاهش پیدا می کند. رقم کلی جوایز نیز تقریبا 11 میلیون دلار بوده که نزدیک به 50 درصد آن به تیم برنده رسید.

The International 4 و Dota 2 ثابت می کنند که بازی های ویدیویی دیگر مانند گذشته نیستند و توانایی آن را دارند که مدت ها در کانون توجه مردم قرار بگیرند. از سوی دیگر، گذران یک زندگی از طریق انجام حرفه ای ورزش های الکترونیکی هم می تواند درس دیگری باشد.

شما چطور فکر می کنید؟ حرفه ای بازی کنید و بابت حرفه ای بازی کردن درآمد کسب کنید و یا همانند تیم Newbee میلیونر شوید. آیا هنوز هم انجام بازی های ویدیویی وقت تلف کردن است؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (28 مورد)
  • ahmad
    ahmad | ۳۱ تیر ۱۳۹۳

    تبریک میگم به نیوبیی خیلی خیلی مقتدرانه قهرمان شد، البته TI امسال خیلی بهتر از پارسال بود، امسال هیرو های متنوع بیشتر بودن (هرچند هیرو های razor و sky mage زیاد پیک شدن)
    آقای وفانژاد آی دی استیم بدین ادتون کنیم :-)

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی