ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل پلی دسته بندی جدیدی با عنوان بازی های آفلاین را اضافه نمود

اگر شما اهل بازی های موبایل هستید ولی نه به صورت حرفه ای و اعتیاد گونه وقتی یک بازی را دانلود و بر روی تلفن هوشمند خود نصب می کنید شاید یکی از بدترین اتفاقات ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۴ مرداد ۱۳۹۳ | ۱۴:۰۰

اگر شما اهل بازی های موبایل هستید ولی نه به صورت حرفه ای و اعتیاد گونه وقتی یک بازی را دانلود و بر روی تلفن هوشمند خود نصب می کنید شاید یکی از بدترین اتفاقات ممکن نیاز آن بازی به ارتباط با اینترنت باشد. چنین بازی هایی هدف اصلی کاربرانی مثل شما را که جدا شدن از دنیای پر هیاهیو آنلاین و کمی وقت گذارنی است را نقض می نمایند. به همین علت گوگل پلی تصمیم گرفته است تا بازی هایی که نیازمند به ارتباط با اینترنت نیستند را در یک دسته بندی جدا قرار دهد.

برخی از بازی های ارائه شده بر روی پلتفرم موبایل برای جلوگیری از استفاده و دانلودهای غیر قانونی و برخی دیگر برای ارائه ی قابلیت های مالتی پلیر نیازمند دسترسی به شبکه ی اینترنت هستند، اما دسته یی از بازی ها هنوز به گونه یی ارائه می شوند که کماکان فاقد چنین نیازی هستند و گوگل این بازی ها را در دسته بندی جدیدی بر روی گوگل پلی ارائه نموده است.

در این دسته بندی موضوعی جدید تا کنون ۵۴ عنوان قرار گرفته است که اگرچه به یقین شامل همه ی عناوین آفلاینی که تا کنون بر روی گوگل پلی عرضه شده نخواهد بود ولی بازی های شاخصی مانند آسفالت ۸، Whale Trail، داتز، ماین کرفت پاکت ادیشن، Assassin's Creed Pirates و... در آن دیده می شود.

در بسیاری مواقع برای دریافت یک قابلیت یا مد خاص در یک بازی مجبور به آنلاین شدن و دانلود آن می شوید یا خیلی از بازی های برای شناسایی کاربر و صدور اجازه ی اجرا شدن اپلیکیشن شما را وادار می نمایند تا از پروسه ی شناسایی آنلاین عبور کنید، با اضافه شدن چنین بخشی به گوگل پلی این امید می رود تا توسعه دهندگان بازی ها تمایل بیشتری برای ارائه ی اپلیکیشن های بازیی پیدا کنند که نیاز خاصی به ارتباط آنلاین نداشته و تنها هدفشان ایجاد سرگرمی برای مصرف کنندگان است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (22 مورد)
  • Shut Down
    Shut Down | ۴ مرداد ۱۳۹۳

    خیلی هم خوبه دیگه الکی دان نمیکنیم ببینیم انلاینی هست

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی