ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

لو رفتن تصاویری جدید از اکسپریا زد ۳ کامپکت؛ کوچولوی جدید سونی در آلمان معرفی می شود

سال گذشته در حالی که اکثر سازنده های موبایل، محصولات مینی خود را با کاهش قدرت سخت افزاری همراه می کردند و تنها شمایی از پرچمدار اصلی را به کاربر ارائه می دادند، سونی تصمیم ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۸ مرداد ۱۳۹۳ | ۱۵:۲۷

سال گذشته در حالی که اکثر سازنده های موبایل، محصولات مینی خود را با کاهش قدرت سخت افزاری همراه می کردند و تنها شمایی از پرچمدار اصلی را به کاربر ارائه می دادند، سونی تصمیم گرفت تا سیاستی متفاوت را در پیش گیرد.

اکسپریا زد ۱ کامپکت، که برای اولین بار در نمایشگاه CES 2013 معرفی شد، تنها از لحاظ ظاهری در برابر پرچمدار اصلی کوچک گشته بود و در داخل تمام توان سخت افزاری زد۱ را با خود به همراه داشت.

بر اساس شایعاتی که تا کنون در اینترنت منتشر گشته، پیش بینی می شود که سونی اکسپریا زد ۳ را در نمایشگاه IFA 2014، که در اواسط شهریور برگزار می شود، معرفی نماید. اما این پرچمدار شاید تنها محصول سونی در آلمان نباشد.

به تازگی عکس ها و مشخصات جدیدی از نسخه مینی زد ۳ به بیرون درز پیدا کرده است. بر اساس شنیده ها، پیش بینی می شود این دستگاه نمایشگری ۴.۶ اینچی با کیفیت 1080p داشته باشد. نکته جالبی که در تصاویر به چشم می آید، کاهش حاشیه های کناری اطراف نمایشگر است.

موبایل های قبلی سونی همگی حاشیه های زیادی را در اطراف نمایشگر خود داشتند. این موضوع باعث می شد تا محصولات خانواده اکسپریا ابعادی بزرگ پیدا کنند و چندان راحت در دست جای نگیرند. اما به نظر می رسد نسل جدید این خانواده، قصد دارد تا یکی از مهمترین نقاط ضعف را برطرف نماید.

اکسپریا زد ۳ به احتمال زیاد در داخل خود از پردازنده Snapdragon 801 بهره می برد و از ۳ گیگابایت رم نیز جهت اجرای روان تر اندروید، کمک می گیرد. دوربین این دستگاه همچون محصولات قبلی اکسپریا، سنسوری ۲۰.۷ مگاپیکسلی دارد.

سازندگان تا کنون نسخه های مینی پرچمداران خود را مدتی پس از عرضه محصول اصلی، به بازار معرفی می کردند. اما اکنون به نظر می رسد سونی قصد دارد Xperia Z3 و Xperia Z3 Compact را همزمان با یکدیگر در اختیار کاربران قرار دهد.

به نظر شما استراتژی سونی می تواند فروش بالایی را برای این شرکت ژاپنی به همراه آورد؟ فراموش نکنیم که تنها چند هفته پس از معرفی موبایل های جدید سونی، اپل نیز از آیفون ۶ پرده برداری خواهد کرد.

در ادامه می توانید تصاویری بیشتر منتسب به اکسپریا زد ۳ کامپکت را مشاهده نمایید.

gsmarena_004-w600

gsmarena_003-w600

gsmarena_002-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (22 مورد)
  • مهرداد
    مهرداد | ۸ مرداد ۱۳۹۳

    احتمالا فیک هست
    جای قرار گیری لنز و فلاش خیلی ظایس
    با توجه به اینکه محافظ کریستالی هم داره
    فک نمیکنم سونی همچین دیزاینی برا پشتش انتخاب کنه

  • AmerKhan
    AmerKhan | ۸ مرداد ۱۳۹۳

    وایییییی کی میخواد اون حاشیه بالا رو حذف کنه اما من خیلی این کار رو دوس دارم الان که هی زرت ررت صفحه گوشی رو زیاد میکنن واقعا نباز به یه مدل مثل کامپکت حس میشه

    • Ali SONY
      Ali SONY | ۸ مرداد ۱۳۹۳

      دوست من حاشیه بالا بخاطر قرار دادن لنز به اون بزرگی هست
      و برای قرینه بودن گوشی مجبوره که حاشیه پایین رو مساویه بالا قرار بده

  • www.ratebook.ir
    www.ratebook.ir | ۸ مرداد ۱۳۹۳

    گوشه هاش خیلی تیزه و باید گردتر میشد
    ولی حاشیه های صفحش خیلی بهتر شده و گوشی ضد آب با این حاشیه هنوز نیومده
    امیدوارم با این پردزنده و رزولیشن یه فکر اساسی به حال باطری کرده باشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی