ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

۵ اپلیکیشن رایگان که کمک می کنند خواب راحت تری داشته باشید

خواب شبانه شما چقدر است؟ حتما شنیده اید که می گویند یک فرد سالم باید روزانه 7 الی 8 ساعت بخوابد تا هم ذهنی خلاق داشته باشد و هم بدنی شاداب و سرزنده اما واقعیت ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۸ مرداد ۱۳۹۳ | ۱۸:۰۰

خواب شبانه شما چقدر است؟ حتما شنیده اید که می گویند یک فرد سالم باید روزانه 7 الی 8 ساعت بخوابد تا هم ذهنی خلاق داشته باشد و هم بدنی شاداب و سرزنده اما واقعیت این است که اغلب اوقات این اتفاق نشدنی است. کار، درس، رسیدگی به امور زندگی و ده ها مشکل دیگر ممکن است اجازه ندهند به اندازه کافی بخوابیم.

اما، اگر قرار به این باشد که 5 یا 6 ساعت بخوابیم، چرا این ساعات را تبدیل به آرام ترین و بهترین لحظات نکنیم؟ می توانید یک موزیک خوب انتخاب و خوابیدن را آغاز کنید اما حالا که امکان ندارد تلفن های مان را همراه مان درون تخت خواب نبریم، چرا از آن ها استفاده نکنیم؟

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید، می خواهیم تلفن های همراه مان را هنگام خواب کاربردی کنیم. پیش از آن نگاهی هم به این 5 اپلیکیشن رایگان برای بهبود بیدار شدن صبحگاهی داشته باشید.

Relax Melodies

1

این برنامه شامل 64 ملودی میکس شده فوق العاده است. هیچ چیز بهتر از این نیست که بتوانید از هر صدای آرامش بخشی در حین خواب استفاده کنید. امکانات برنامه به جز موسیقی ها، شامل یک تایمر و زنگ برای بیدار شدن، قابلیت نام گذاری قطعات و ذخیره آن ها هستند. هر قطعه ای را که پسندیدید می توانید به لیست محبوب های تان انتقال دهید و یا نام جدیدی برای آن انتخاب کنید.

Relax Melodies

Relax Melodies

سازنده: iLBSoft قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 46.8 مگابایت زبان:

Relax & Sleep

2

به جرات می توان گفت این اپلیکیشن جدا از اینکه کاربردی متفاوت نسبت به بقیه برنامه های مربوط به خواب دارد، بهترین چیزی است که می توانید پیدا کنید و از یک جلسه درمانی واقعی استفاده ببرید. گلن هارولد یک متخصص هیپنوتیزم است و به راحتی می تواند با تکنیک های واقعی هیپنوتیزم و نه فقط گوش دادن به اصوات، خوابی درجه یک برای تان به ارمغان بیاورد.

Relax & Sleep

Relax & Sleep

سازنده: Glenn Harrold قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 6.4 مگابایت زبان:

Sleepmaker Rain

4

صدای باران. تنها چیزی است که در این اپلیکیشن خواهید یافت. از صدای بارش لطیف و نرم نرم باران گرفته تا بارش سنگین در یک محیط جنگلی. شاید در ابتدا بی معنی به نظر برسد اما همینکه هندزفری های تان را داخل گوش می گذارید و به صدای بارش باران گوش می دهید، حس می کنید کلبه ای در ناکجا آباد جنگل های شمال پیدا کرده اید و هیچ کس و هیچ چیز جز صدای باران به گوش تان نمی رسد. این اپلیکیشن اگر نتواند شما را بخواباند، حداقل می تواند آرامش اعصاب سنگینی درون ذهن تان ایجاد کند.

Sleepmaker Rain

Sleepmaker Rain

سازنده: Jenny Apps قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 14.5 مگابایت زبان:

Nature Sounds Relax and Sleep

5

این اپلیکیشن انحصاری برای اندروید صداهای خاصی را گرد هم آورده تا به شما کمک کند نه تنها موقع خواب، بلکه در هر زمان و مکان دیگری به آرامش درونی برسید. از صدای وزش باد گرفته تا صدای بارش برف! شاید بپرسید بارش برف مگر صدا دارد؟ در این لحظه فقط کافی است چشمان تان را ببندید و فکر کنید در بیشه ای بزرگ هستید و برف در حال بارش. این می شود صدای آرامش بخش بارش برف.

Nature Sounds Relax and Sleep

Nature Sounds Relax and Sleep

سازنده: Zodinplex قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 29 مگابایت زبان:

Relax Melodies: Oriental Meditation

6

این اپلیکیشن هم توسط سازندگان ملودی های آرامش بخش (اپلیکیشن اول) ساخته شده اما این برنامه کاربردی به جای اینکه روی صدای طبیعت تمرکز داشته باشد به سراغ شرق و صداهای شرقی رفته. چشمان تان را ببندید و به موسیقی سنتی آسیایی یا فلوت و چنگ چینی گوش دهید و به خواب بروید. قابلیت تنظیم صدا و میکس هم درون این اپ قرار دارد. علاوه بر همه این ها، یک آلارم ساده هم گنجانده شده که دیگر همه کارهای مربوط به خواب تان را به این برنامه بسپرید.

Relax Melodies: Oriental Meditation

Relax Melodies: Oriental Meditation

سازنده: iLBSoft قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 47.6 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • مهدیکو
    مهدیکو | ۱۲ مرداد ۱۳۹۳

    نمونه ی وطنی این اپلیکیشن :
    http://cafebazaar.ir/app/ir.oxinhamrah.soundsofnature/?l=fa

  • jalil_pourmalek_1
    jalil_pourmalek_1 | ۹ مرداد ۱۳۹۳

    این برنامه ی دوستمون Glenn Harrold به زبون انگلیسی هیپنوتیزم میکنه؟

  • Ali
    Ali | ۸ مرداد ۱۳۹۳

    دیشب (بهتر بگم امروز صبح)اصن خوابم نمیبرد سریع رفت یه سرچ کردم Deepcalm رو دانلود کرد کمی زودتر خوابیدم.
    فکر کنم شما هم مشکل منو داشتین :D
    مرسی آقای وفانژاد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی