ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شایعات در مورد عرضه ی تلفن میان رده ی لومیا ۸۳۰ باز هم جدی تر شدند

کماکان اطلاعات زیادی در مورد لومیا ۸۳۰ در دسترس نیست و پیش از این فقط چند تصویر منتشر گردیده بود که گمانه زنی می شد متعلق به این تلفن هوشمند باشند. تلفن هوشمندی که به ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ | ۰۹:۳۰

کماکان اطلاعات زیادی در مورد لومیا ۸۳۰ در دسترس نیست و پیش از این فقط چند تصویر منتشر گردیده بود که گمانه زنی می شد متعلق به این تلفن هوشمند باشند. تلفن هوشمندی که به عقیده ی بسیاری جانشینی خواهد بود برای لومیا ۸۲۰ که کمپانی مخابراتی AT&T از زمان معرفی ویندوز فون ۸ دست به عرضه ی آن به مشتریان خود زده بود.

حالا گزارش می شود بازهم AT&T احتمالاً اولین عرضه کننده ی جانشین این تلفن هوشمند یعنی لومیا ۸۳۰ خواهد بود. در صورت معرفی لومیا ۸۳۰ این سومین تلفن هوشمند ویندوزی میان رده یی است که پس از لومیا ۵۳۰ و لومیا ۶۳۵ در سال جاری معرفی شده است.

اگر فرض را بر این بگذاریم که مایکروسافت نیز در انتخاب نام آن با ما همسو بوده و واقعاً نام این تلفن هوشمند لومیا ۸۳۰ باشد، می توان در آن پیروی از برخی فرم فاکتورها مشابه لومیا ۹۳۰ را مشاهده کرد، ولی یکی از تفاوت های عمده ی ظاهریش دوربینی است که در پشتش قرار گرفته و به نظر می آید در طراحی و پیاده سازی آن مایکروسافت از الگوهای مرتبط به لومیا ۱۰۲۰ بهره برداری کرده است.

به نظر می آید درب پشتی لومیا ۸۳۰ بر خلاف نمونه ی پیشین خود یعنی لومیا ۸۲۰ قابل باز کردن نیست. مشخصات نهایی این تلفن هوشمند نیز منتشر نشده ولی ظاهراً در مورد آن با یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با لنز کارل زایس طرف خواهیم بود.

برای پردازنده نیز نباید بیش از اسنپدراگون ۸۰۰ از کوآلکام را در نظر داشته باشیم زیرا هر مدل بالاتر پردازنده ای سبب نزدیک شدن این تلفن به پرچم داران فعلی خواهد شد.

در مورد صفحه نمایش تنها از تصاویر گمانه زنی می شود که بر روی تلفن مذکور از یک صفحه نمایش حدوداً ۵ اینچی استفاده شده باشد، ولی در مورد رزلوشن این صفحه نمایش شاید مقدار آن ۷۲۰P و یا ۱۰۸۰P که همان تمام HD محسوب می گردد باشد، که هر دو حالت یک ارتقا نسبت به نمایشگر لومیا ۸۲۰ با رزلوشن ۴۸۰ در ۸۰۰ محسوب خواهند گردید.

پیش بینی می شود با توجه به روابط خوب برند مخابراتی AT&T با محصولات مایکروسافت این کمپانی اولین عرضه کننده ی تلفن مورد بحث به کاربران باشد ولی در مورد زمان عرضه گمانه زنی ها بسیار گسترده است و هنوز نمی توان به تاریخی جدی اشاره کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • فیتوپلانکتون
    فیتوپلانکتون | ۱۲ مرداد ۱۳۹۳

    همه ی چیزی که ما میخوایم یه گوشی 4.5 تا 4.7 اینچی با Snapdragon 400 و 1 گیگابایت رم و 16 گیگ حافظه داخلی، صفحه IPS و باطری 2500میلی آمپر ساعته.
    شک ندارم که توی دوربین و طراحی و وزن چیزی کم نخواهند گذاشت

  • amirftma
    amirftma | ۱۲ مرداد ۱۳۹۳

    اصلا به ویندوز فون و لومیا علاقه ندارم ولی کورتانا رو خیلی دوی دارم

  • دسمااااالللل
    دسمااااالللل | ۱۲ مرداد ۱۳۹۳

    خودمونیم این رابط کاربری وبندوز فون اول خیلی بی روح به نظر میاد بعد مپتی دلت میخوتد بهش عادت کنب و باهاش کمنار بیای بعد از یه مدت عاشقش میشی یعنی طوری که همون کاشیهای بیروح رو طوری نگاه میکنی انگار داری نقاشیهای داد ماست رو میبینی (روحشون شاد باب راس) حتی با این گوشیهای اندرویدی نوکیا هم همین حس رو پیدا میکنید اولش هی لانچر نصب میکنی اما بعد مدتی کاشیها تبدیل به نقاشیهای قرن میشن برات

  • mohammadmj
    mohammadmj | ۱۲ مرداد ۱۳۹۳

    همیشه به دوستان می گفتم جای همچین محصولی تو خانواده ی لومیا خالیه . .. ... ....

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی