ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

Honor 6: هیولای فوق باریک و قدرتمند هواوی

هواوی چند سالی است که نام خوشی برای خود دست و پا کرده و همپای دیگر برندها مشغول رقابت در صنعت تلفن های هوشمند و تبلت ها است. آخرین محصول این شرکت، Honor 6 اخیرا ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ | ۱۰:۳۰

هواوی چند سالی است که نام خوشی برای خود دست و پا کرده و همپای دیگر برندها مشغول رقابت در صنعت تلفن های هوشمند و تبلت ها است. آخرین محصول این شرکت، Honor 6 اخیرا در وب سایت هواوی برای پیش فروش در چین معرفی شده که مژده ظهور یک پرچمدار جدید از این شرکت را به همه می دهد.

باید بگوییم آنر ۶ یکی از بهترین محصولات این شرکت خواهد بود. چرا که در کنار طراحی زیبا و فوق باریک آن، از سخت افزار بسیار قدرتمندی بهره می برد. ضخامت این دستگاه تنها 7.5 میلیمتر است و یک کمربند تمام آلومینیومی آن را احاطه کرده. صفحه نمایش این دستگاه ۵ اینچ بوده و دارای رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل (۴۴۵ پیکسل در هر اینچ) است. نسبت نمایش به بدنه ۷۵.۷٪ است که یک رقم فوق العاده محسوب می شود.

اجازه دهید کمی بیشتر به سخت افزار آن بپردازیم. اولین نکته جالب توجه در آنر ۶ این است که هواوی از پردازنده خودش در این دستگاه استفاده کرده؛ یعنی کرین ۹۲۰. این پردازنده ۸ هسته ای ترکیبی از دو پردازنده Cortex-A15 و Cortex-A7 است و همچنین، چیپ گرافیکی Mali-T628 در کنار آنها قرار دارد. هواوی تلاش کرده که سرعت این پردازنده را از اسنپدرگن 805 بالاتر ببرد و بنچمارک های منتشر شده این موضوع را تایید می کنند.

از دیگر مشخصه های فنی آنر ۶ می توان به ۳ گیگابایت رم LPDDR3، فضای داخلی ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با سنسور IMX214 سونی و گشادگی f/2.0 و همچنین دوربین دوم ۵ مگاپیکسلی با گشادگی f/2.4 نام برد. با این دوربین دوم شما می توانید سلفی های خود را به صورت پانوراما بگیرید.

آنر 6 دارای دو درگاه سیم کارت است که یکی از آنها نسل چهارم (LTE) و دیگری نسل سوم (3G) را پشتیبانی می کند. در نهایت این تلفن هوشمند قدرتمند دارای اندروید ۴.۴.۲ است که پوسته رابط کاربری اموشن به روی آن قرار دارد.

اگر هنوز شگفت زده نشده اید باید بگوییم قیمت نسخه ۱۶ گیگابایت آنر ۶ تنها ۳۲۳ دلار و نسخه ۳۲ گیگابایت ۳۷۲ دلار تعیین شده.

با توجه به روابط خوب هواوی با کشور ما به زودی ما یک پرچمدار بسیار قدرتمند و نسبتا ارزان قیمت را در بازارهای ایران خواهیم دید.

در ادامه مطلب تصاویر بیشتری از آنر ۶ را خواهید دید.

Huawei-Honor-6 (4) Huawei-Honor-6 (5) Huawei-Honor-6 (6) Huawei-Honor-6 (7) Huawei-Honor-6 (8) Huawei-Honor-6 (9) Huawei-Honor-6 (10) Huawei-Honor-6 (11) Huawei-Honor-6 (12) Huawei-Honor-6 Huawei-Honor-6 (1) Huawei-Honor-6 (2) Huawei-Honor-6 (3)

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (62 مورد)
  • حمید خادمی
    حمید خادمی | ۲۸ بهمن ۱۳۹۴

    من خودم آنر شش رو دارم خداییش خیلی معرکش چهارماه دارمش کوچکترین عیبی نداشت واقعا عالیه دوربینش عالی باتری بگم از صبح تا بعد ظهر کار کن بیست درصد خالی میکنه اگه همش باهاش کار کنی واقعا عالیه

  • محمد مهدی
    محمد مهدی | ۴ بهمن ۱۳۹۴

    سلام من خودم ۴ ماه است که این گوشی رو دارم کارکردش عالیه عالی.از وقتی رابط کاربریشو
    EMUI 3کردم زمین تا اسمون فرق کرده چند روز پیش هم اندرویدش رو ۵ کردم و میگن تا چند ماه دیگه اندروید ۶ هم براش میاد.واقعا عالی

  • فرشید
    فرشید | ۲۴ دی ۱۳۹۴

    قابل توجه اون کسی که گفت دوربین هواوی مفت نمیارزه باید بگم که هواوی تو گوشی های پرچمدارش از سنسور سونی استفاده میکنه که سونی هم بهترین سازنده دوربینه من خودم الان یه سال و نیمه پی 7 دارم از دوربینش خیلی راضیم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی