ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گزارش های منتشر شده ی اخیر خبر از مجهز بودن گلکسی نوت ۴ به نمایشگر ۵.۵ اینچی و سنسور دوربین ایسوسل می دهند

گزارش جدیدی از منبعی چینی منتشر شده که در آن جزئیات بیشتری در مورد مشخصات فنی گلکسی نوت ۴ انتشار پیدا کرده است و برخی از این جزئیات ناقض شایعاتی هستند که پیش از این ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ | ۱۴:۰۰

گزارش جدیدی از منبعی چینی منتشر شده که در آن جزئیات بیشتری در مورد مشخصات فنی گلکسی نوت ۴ انتشار پیدا کرده است و برخی از این جزئیات ناقض شایعاتی هستند که پیش از این در مورد تلفن هوشمند انتشار یافته بود.

یکی از این موارد سایز صفحه ی نمایشگر آن است که حالا گفته می شود ۵.۵ اینچی خواهد بود، که این یعنی اندازه اش از نمایشگر نسخه ی پیشین گلکسی نوت کوچک تر و مشابه گلکسی نوت ۲ می باشد (در آخرین شایعات صحبت از صفحه نمایش ۵.۷ اینچی شده بود). رزلوشن صفحه نمایش نیز ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسلی و با تراکم ۵۴۳ppi خواهد بود و پانل نمایشگر این تلفن سوپر امولد است.

همچنین بر مبنای این گزارش گلکسی نوت ۴ با اسنپدراگون ۸۰۵ و ۳ گیگابایت حافظه ی رم قدرت بخشیده شده است، ولی صحبتی در مورد پردازنده ی Exynos 5 هشت هسته ای که قبلاً مورد بحث بود به میان نیامده. فرض فعلی بر این است که فبلت یاد شده به صورت پیش فرض با اندروید ۴.۴.۳ عرضه خواهد گردید.

گفته شده است دوربین نوت ۴ به سنسور ۱۶ مگا پیلکسلی ایسوسل مجهز بوده و شایعه بکارگیری سنسور ۱۶ مگاپیکسلی سونی منتفی است. قابلیت ضبط ویدئوی ۲۱۶۰P به صورت سی فریم بر ثانیه و ۱۰۸۰P بصورت ۶۰ فریم بر ثانیه نیز مورد اشاره قرار گرفته است.

کماکان شایعات بیشتری نیز در مورد نوت ۴ وجود دارند مثل مجهز بودن آن به اسکنر چشم انسان و سنسور سنجش UV نور، بر طبق اعلام سامسونگ این تلفن هوشمند سوم ماه سپتامبر سال جاری به عموم معرفی رسمی خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • amirftma
    amirftma | ۱۴ مرداد ۱۳۹۳

    تو سری های سامی نوت ازهمشون بهتره ولی تقریبا همشون قوطی کبریت هستن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی