ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

خاتمه یافتن دعاوی حقوقی سامسونگ و اپل در خارج از ایالات متحده آمریکا

در اقدامی ناباورانه اپل و سامسونگ تصمیم گرفتند تا به کلیه ی دعاوی حقوقی بین خود در خارج از ایالات متحده ی آمریکا خاتمه دهند. البته بین دو شرکت هیچ توافق نامه ی رسمی به امضا ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ | ۱۱:۰۲

در اقدامی ناباورانه اپل و سامسونگ تصمیم گرفتند تا به کلیه ی دعاوی حقوقی بین خود در خارج از ایالات متحده ی آمریکا خاتمه دهند. البته بین دو شرکت هیچ توافق نامه ی رسمی به امضا در نیامده است و کماکان جدال قضایی بین این دو در کشور آمریکا برقرار خواهد بود.

جدال قضایی بین اپل و سامسونگ در طی چند سال گذشته به شدت جدی بوده است، و هر دو تلاش می کردند تا از مسیر قانون روند حرکتی رو به جلوی طرف مقابل را کند نمایند. بزرگترین برد در این نبردها نصیب اپل شد که در اولین دور از مجموعه دادگاه های یاد شده توانست سامسونگ را متهم به تخلف و پرداخت خسارت یک میلیارد دلاری نماید، حکمی که بعداً با تجدید نظر خواهی سامسونگ قدری از شدتش کاسته شد.

البته سامسونگ همیشه هم بازنده نبوده و همانند اپل توانسته در برخی موارد دادگاه را قانع نماید که پتنت هایش توسط این کمپانی مورد استفاده ی غیر قانونی قرار گرفته است، ولی هرگز پیروزی های برند کره ای در دادگاه با قدرت و جذابیت رقیب آمریکاییش نبوده.

هر دو کمپانی تصمیم گرفته اند به دعواهای حقوقی و قضایی برقرار بین خود در کشورهای، استرالیا، ایتالیا، آلمان، فرانسه، ژاپن، هلند، کره جنوبی و انگلستان که اپل در آنجا شانس زیادی برای پیروزی نداشت خاتمه داده و حداقل فعلاً دیگر اقامه ی دعوا نکنند.

حالا تنها بحث و جدال باقی مانده مرتبط می شود به دادگاهی که بین این دو کمپانی در خاک آمریکا در جریان است، باید دید این دو غول بزرگ دنیای تکنولوژی راضی خواهند شد به این دعوا نیز خاتمه دهند و در راستای توسعه ی بیشتر و دنیای مدرن تر گام بردارند یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • Gol pesar
    Gol pesar | ۵ خرداد ۱۳۹۶

    شاید امروز گوشی های سامسونگ خیلی متفاوت شدن از اپل ولی باید قبول کرد در نسل های اول خصوصا در رابط کاربری و نرم افزار سامسونگ و البته رابط بصری و شکل ظاهری مدام تلاش میکرد تداعی کننده اپل باشه در دنیایی متفاوت... که خب با اینکه تغییرات رو شروع کرد ولی خیلی ازون چیزایی که اوایل ایده گرفته بود رو به دستگاه های بعدیش هم منتقل کرد و زمینه ای شد برای شکایت دائم اپل ولی نه به قدرت نمونه های اول... البته خیلی از شکایت ها هم مربوط به پتنت هایی میشه تو رابط کاربری یا مخابراتی که حالا ناخواسته بوده، مثلا تو یه مورد یادمه ژست حرکت تو گالری رو اپل پتنت کرده بود???ا

  • scarface
    scarface | ۱۷ مرداد ۱۳۹۳

    اون شکست ی میلیلرد دلاری سامی چه جوی رو تو نارنجی شروع کرد یادش به خیر

  • Mohsen
    Mohsen | ۱۵ مرداد ۱۳۹۳

    سامسونگ شیرینی آشتیتون کو ؟؟؟

  • amirftma
    amirftma | ۱۵ مرداد ۱۳۹۳

    وکلای این دو کمپانی چه پولی به جیب زدن O_O

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی