ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

Worms Vs. Frogs؛ جدال کرم های دوست داشتنی و قورباغه ها

این کرم های دوست داشتنی، تمام شدنی نیستند. نمی شود محدودیتی برای آن ها تعیین کرد، تقریبا روی هر پلتفرمی چندین بازی از سری Worms وجود دارد که واقعا از لحاظ سطح کیفی قابل قبول ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ | ۱۶:۱۵

این کرم های دوست داشتنی، تمام شدنی نیستند. نمی شود محدودیتی برای آن ها تعیین کرد، تقریبا روی هر پلتفرمی چندین بازی از سری Worms وجود دارد که واقعا از لحاظ سطح کیفی قابل قبول هستند. یکی از آخرین این عناوین Worms Vs. Frogs نام دارد.

همانند همه بازی های سری Worms، در این عنوان هم اسلحه های متنوع با مکانیزم های متفاوت وجود دارد که هر کدام برای موقعیتی خاص کاربرد دارند. البته بعضی اسلحه ها مثل شاتگان و بازوکا برای اغلب موقعیت ها کاربرد بالایی دارند. اگر بازی های قبلی این سری را بازی کرده باشید با مکانیزم گیم پلی بازی آشنا هستید. در این عنوان که ظاهری کودکانه تر هم به خود گرفته، بازی خیلی ساده طراحی شده تا تقریبا کودکان هم بتوانند به راحتی بازی را تمام کنند.

موریک و صدا در سطح قابل قبولی قرار دارند و به اندازه همان عناوین قدیمی احمقانه و خنده دار هستند. همانطور که در تصویر زیر هم می بینید، تیم گرافیکی بازی در زمینه طراحی پس زمینه ها عالی عمل کرده و نماهای زیبایی را برای مراحل در نظر گرفته اند.

unnamed

این بازی در عین سرگرم کننده بودن، دو ایراد بزرگ دارد. یکی سادگی بیش از حد مراحل که به آن اشاره شد و دیگر باگ های مزاحمی که واقعا برخی اوقات به شما فشار می آورند. مهم نیست از چه دستگاهی و با چه قدرتی استفاده کنید، احتمال اینکه در طول یک مرحله بازی متوقف شود برای همه هست. البته این باگ ها در آپدیت های بعدی مسلما برطرف خواهند شد. خبری هم از مراحل اضافه جدید نیست. اگر قرار باشد مراحل جدیدی افزوده شود باید مراحل سخت تری باشند.

بازی به صورت رایگان منتشر شده و برای انجام آن لازم نیست مبلغی بپردازید. اگر دستگاه شما از اندروید 2.1 به بالا پشتیبانی می کند، با خیال راحت می توانید این بازی را دانلود کنید، البته ترجیحا از دستگاه های قدرتمند استفاده کنید تا کمتر دچار باگ های آزار دهنده شوید.

Worms Vs. Frogs

Worms Vs. Frogs

سازنده: Fun Best Apps قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 3.9 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • scarface
    scarface | ۱۷ مرداد ۱۳۹۳

    اولین باری که این بازیو کردم رو گوشی 4250بودش اگه اشتباه نکنم
    اون موقع ها جز بهترین بازی های نوکیا بودش

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی