ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سایت های دارای HTTPS در نتایج جستجوی گوگل جایگاه بهتری خواهند داشت

گوگل در یکی از وبلاگ های رسمی اش اعلام کرده که الگوریتم جدید موتور جستجویش، در نتایج جستجوها، سایت هایی که از HTTPS استفاده می کنند را در جایگاه های بالاتری نمایش می دهد. گوگل ...

امیر صادقپور
نوشته شده توسط امیر صادقپور | ۱۶ مرداد ۱۳۹۳ | ۲۰:۰۰

گوگل در یکی از وبلاگ های رسمی اش اعلام کرده که الگوریتم جدید موتور جستجویش، در نتایج جستجوها، سایت هایی که از HTTPS استفاده می کنند را در جایگاه های بالاتری نمایش می دهد.

گوگل در ماه های اخیر آزمایش های متعددی انجام داده که در آن فاکتور امنیت برای افزایش جایگاه در نتایج جستجو لحاظ شده است. دلیل این مساله هم ساده است؛ ترغیب کاربران به استفاده از سایت های امن تر چیزی است که گوگل به دنبال آن است.

البته گوگل اعلام کرده این مساله کمتر از یک درصد روی نتایج جستجوها بر اساس الگوریتم های قبلی تاثیر می گذارد؛ چرا که -حداقل فعلا- استفاده از لایه امنیتی HTTPS در این سایت ها در مقایسه با محتوا و سایر نکات مرتبط با سئو، ارزش کمتری دارد.

به هر حال این مساله از مهمترین تغییرات گوگل در راستای اهمیت بیشتر به امنیت کاربران موتور جستجویش است که در نتیجه آن ترافیک اینترنتی بیشتری را به سمت سایت های امن تر هدایت خواهد کرد.

اگر در جایگاه یک وبمستر می خواهید با این تغییرات گوگل، جایگاه بهتری در نتایج جستجوها داشته باشید، نکات اشاره شده در این پست را از دست ندهید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • scarface
    scarface | ۱۷ مرداد ۱۳۹۳

    گوگل(تقریبا همه شرکتای بزرگ در حوضه تکنولوژی) خودش اطلاعان مردمو میدزده و به فکر تینه که نکنه باقی هم این اطلاعاتو بدست بیارن

  • scarface
    scarface | ۱۷ مرداد ۱۳۹۳

    سیاست های گوگل اصلا معلوم نیست چجوریه خودش اطلاعات کاربراشو میدزده اما به بقیه اجازه نمیده

  • amirftma
    amirftma | ۱۷ مرداد ۱۳۹۳

    اون صفحه که گذاشتی تکراریه من هر روز صد بار میبینمش از دستش نمیدم نگران نباش :-D

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی