ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل سرویس پیام رسانی Emu را خریداری کرد؛ منتظر هوشمند شدن چت در گوگل باشید

در روز چهارشنبه گوگل اعلام کرد که سرویس پیام رسانی هوشمند Emu را خریداری کرده است. این سرویس تا دو هفته دیگر توسط گوگل تعطیل خواهد شد، اما کارشناسان پیش بینی می کنند که تکنولوژی ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۱۶ مرداد ۱۳۹۳ | ۱۰:۳۵

در روز چهارشنبه گوگل اعلام کرد که سرویس پیام رسانی هوشمند Emu را خریداری کرده است. این سرویس تا دو هفته دیگر توسط گوگل تعطیل خواهد شد، اما کارشناسان پیش بینی می کنند که تکنولوژی هوشمند Emu به زودی در سرویس های پیام رسانی گوگل مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

Emu یک استارت آپ تازه پا بود که اوایل امسال به تازگی از حالت بتا در آمد و خدمات خود را در اختیار عموم کاربران قرار داد. تکنولوژی هوشمند Emu بر اساس متن چت کاربران، خدماتی را به آن ها ارائه می داد. برای مثال هنگامی که از دوستتان می پرسیدید که چه زمانی می تواند برای ناهار به شما ملحق شود، Emu می توانست به صورت خودکار قرار تعیین شده را در تقویم قرار دهد.

جالب است بدانید که گامی هافستینسون، مؤسس و مدیر عامل Emu، خود از کارمندان سابق گوگل بوده و حتی زمانی را نیز در اپل سپری می کرده است. گامی در مدت زمان حضورش در اپل، بر روی Siri کار می کرده و توانسته تجربیات بسیاری را در مورد دستیار شخصی هوشمند به دست آورد.

به نظر می رسد پس از تعطیلی Emu، تکنولوژی این سرویس توسط گوگل در Hangout مورد استفاده قرار گیرد تا بدین طریق کاربران قادر باشند قرار ملاقات ها، یادآوری ها و حتی رزرو رستوران ها را بدون ترک کردن محیط چت، تنظیم نمایند.

در مورد جزییات مالی پیوستن Emu به گوگل اطلاعاتی منتشر نشده است، اما بد نیست اشاره کنیم که Emu در زمان فعالیتش توانسته بود مبلغ ۱.۵ میلیون دلار سرمایه را به خود جذب نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • scarface
    scarface | ۱۷ مرداد ۱۳۹۳

    و این طور میشود که شرکت های بزرگ اجازه بزرگ شدن شرکت های کوچک را میگیرد

  • AmerKhan
    AmerKhan | ۱۶ مرداد ۱۳۹۳

    چه راحت پول در میارن ، چند نفر استخدام میکنن و یه برنامه چت خیلی راحت پولدار میشن ، فقط باید خلاقیت داشته باشن تا مورد توجه همه قرار بگیرن

    • یه بنده خدا
      یه بنده خدا | ۱۶ مرداد ۱۳۹۳

      اره اما همیین موضوع نیاز به یه سرمایهه اولیه داره یه سری افراد کار بلد و همچنین نواوری و در طرفی دیگر نواوریی باید کارایی داشته باشه مگر نه استارت اپی رو نمیخرن که هیچ با هزینه های زیادی که می کنن موفق نمیشن و در نهایتش شکست هستو بس

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی