ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

LG G3 A معرفی شد؛ صفحه نمایش کوچکتر و بدون کیفیت QHD

ال جی دقایقی پیش از موبایلی جدید در خانواده G3 رونمایی کرد. این دستگاه G3 A نام دارد و در مقایسه با پرچمدار اصلی، از ابعاد کوچکتری بهره می برد. G3 A نمایشگری ۵.۲ اینچی ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۱۶ مرداد ۱۳۹۳ | ۰۹:۳۰

ال جی دقایقی پیش از موبایلی جدید در خانواده G3 رونمایی کرد. این دستگاه G3 A نام دارد و در مقایسه با پرچمدار اصلی، از ابعاد کوچکتری بهره می برد.

G3 A نمایشگری ۵.۲ اینچی دارد و دیگر از رزولوشن QHD پشتیبانی نمی کند. این محصول کیفیت ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ را در برابر چشمان کاربر قرار می دهد و قدرت خود را نیز از پردازنده Snapdragon 800 با سرعت ۲.۲۶ گیگاهرتز تأمین می کند.

عضور جدید خانواده G3 ، از همان دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با فوکوس لیزری استفاده می کند و ضمن بهره بردن از رمی ۲ گیگابایت، فضای داخلی ۳۲ گیگابایت را نیز در اختیار کاربر قرار می دهد. ال جی برای این محصول دیگر از باتری ۳.۰۰۰ میلی آمپر در ساعت استفاده نکرده، و با توجه به کاهش رزولوشن نمایشگر و ابعاد آن، ترجیح داده به باتری ۲.۶۱۰ میلی آمپر در ساعت قناعت کند.

G3 A به صورت پیش فرض با اندروید ۴.۴ عرضه می شود و جالب اینکه در مقایسه با G3 از چند قابلیت نرم افزاری جدید نیز بهره می برد. گویا فرمان های حرکتی در این دستگاه تقویت شده اند و اکنون کاربر می تواند با حرکت مچ خود کنترل مواردی همچون زنگ ساعت و موسیقی در حال پخش را به دست گیرد.

جالب اینکه ال جی چندی پیش G3 S را با نمایشگر ۵ اینچی به عنوان نسخه مینی G3 معرفی نمود. اما اکنون به نظر می رسد که کره های قصد دارند با تولید G3 در ابعاد مختلف، سلایق بیشتری را تحت پوشش خود در آورند.

G3 A در حال حاضر تنها در کره جنوبی قابل تهیه است و در مورد قیمت و یا عرضه جهانی آن، هنوز اطلاعاتی از سمت ال جی منتشر نگردیده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • scarface
    scarface | ۱۷ مرداد ۱۳۹۳

    به نظرم این قد تنوع واسه یع اسمم خوب نیست مثل مشتری مداری پراید میشه با هزار تا محصول یکی از دیگری بهتر

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی