ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

مشخصات فنی لومیا ۷۳۰ (سوپرمن) به همراه تصاویری جدید از آن منتشر شد

روز گذشته دو تصویر از تلفنی که قبلاً از آن با اسم رمز سوپرمن یاد می شد و گمان می رفت نوکیا آن را با عنوان لومیا ۷۳۰ عرضه نماید در اینترنت انتشار یافت. گفته ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ | ۰۹:۳۰

روز گذشته دو تصویر از تلفنی که قبلاً از آن با اسم رمز سوپرمن یاد می شد و گمان می رفت نوکیا آن را با عنوان لومیا ۷۳۰ عرضه نماید در اینترنت انتشار یافت.

گفته می شود استفان الوپ مدیر اجرایی ابزارها و سرویس های مایکروسافت در صحبت های درون سازمانی این کمپانی به خاطر مجهز بودن تلفن هوشمند مورد بحث به یک  دروبین جلویی ۵ مگاپیکسلی نسبتاً با کیفیت از آن با عنوان سلفی فون یا تلفن هوشمندی که مناسب گرفتن تصاویر سلفی است یاد کرده.

2
تصاویر جدید منتشر شده در اینترنت منتسب به تلفن هوشمند لومیا ۷۳۰

امروز در خبر دیگری ویندوز فون سنترال مشخصات فنی اولیه ی این تلفن هوشمند را منتشر کرده است. حالا علاوه بر دوربین ۵ مگاپیلکسلی جلویی حدس زده می شود لومیا ۷۳۰ در پشت نیز مجهز به یک دوربین ۶.۱ مگاپیکسلی خواهد بود، قابلیت بهره گیری از دو سیم کارت و مجهز بودن به یک پردازنده ی چهار هسته ای با سرعت و برند نامشخص، یک گیگا بایت حافظه ی رم، ۸ گیگابایت حافظه ی داخلی و پشتیبانی از درگاه حافظه ی میکرو اس دی نیز از دیگر مشخصات این تلفن هوشمند هستند.

همچنین اشاره شده است سوپرمن دارای صفحه نمایش ۴.۷ اینچی با یکی از دو رزلوشن ۴۸۰ در ۸۵۴ و یا ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل خواهد بود و با سیستم عامل ویندوز فون ۸.۱ عرضه می شود.

حدس بر این است که مایکروسافت ظرف چند ماه آینده تلفن هوشمند مذکور را به عموم معرفی و فروش آن را آغاز نماید، و لومیا ۷۳۰ از نظر قیمت جز تلفن های اقتصادی محسوب خواهد گردید. در صورتیکه اطلاعات منتشر شده ی کنونی صحیح باشند تلفنن هوشمند لومیا ۷۳۰ یا همان سوپرمن قرار است جانشینی باشد برای محصول فعلی مایکروسافت یعنی لومیا ۷۲۰.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • آرش
    آرش | ۱۸ مرداد ۱۳۹۳

    سوپرمن؟..این که نیم منم نیست...

  • saeed_ebrahimi
    saeed_ebrahimi | ۱۸ مرداد ۱۳۹۳

    ایشالا تو همین هفته میام تو جامعه ی بزرگ ویندوزفونیا ....

  • گوگل پلکس
    گوگل پلکس | ۱۸ مرداد ۱۳۹۳

    به نظرم مایکروسافت باید تمرکزشو روی تعداد کمتر با کیفیت های بیشتر رو میان رده ها بزاره چون تعداد میان رده هاش زیاد شدن ، البته این تنوع هم باید حفظ بشه ...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی