ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویر جدیدی از پانل جلویی آیفون ۶ منتشر شد

روز گذشته وبلاگ تایوانی AppleClub چند تصویر جدید را منتشر کرد که گفته شده است متعلق به پانل جلویی آیفون ۶ هستند. از ابعاد و ظاهر تصاویر به نظر می آید ما در حال مشاهده ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ | ۰۹:۳۲

روز گذشته وبلاگ تایوانی AppleClub چند تصویر جدید را منتشر کرد که گفته شده است متعلق به پانل جلویی آیفون ۶ هستند. از ابعاد و ظاهر تصاویر به نظر می آید ما در حال مشاهده ی پانل نسخه ی ۴.۷ اینچی از آیفون نسل بعدی هستیم که از نظر ظاهر تا حد زیادی مشابه آیفون 5S است.

2

متاسفانه بر مبنای این تصاویر نمی توان حدس زد که نسخه ی ۴.۷ اینچی آیفون ۶ دارای نمایشگری محافظت شده با کریستال یاقوت است یا خیر. پیش از این شنیده شده بود نمایشگر آیفون بعدی با  محافظی از جنس کریستال یاقوت دارای مقاومت نسبت قابل توجهی در مقابل خط و خش خواهد بود، ولی بعدها شایعات تغییر کردند و حالا عده ای معتقدند این لایه ی محافظ تنها در نسخه ی ۵.۵ اینچی این تلفن هوشمند به کار گرفته خواهد شد.

گفته می شود هر دو مدل آیفون ۶ در حال حاضر وارد پروسه ی تولید انبوده شده اند و انتظار می رود اپل آنها را در رویداد نهم سپتامبر (۱۸ شهریور) خود معرفی نموده و چند هفته ی بعد عرضه ی رسمیشان را آغاز نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • بهنام طاهرپور
    بهنام طاهرپور | ۲۱ مرداد ۱۳۹۳

    سلام خسته نباشيد.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی