ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

تصاویر لو رفته از HTC A11؛ میان رده ای از سری Desire با پردازنده ی ۶۴ بیتی

از اخبار اینگونه بر می آید که HTC در حال کار بر روی یک تلفن هوشمند میان رده ی دیگر است که مقرر گشته تحت برند Desire عرضه گردد، ولی فعلاً از آن با اسم رمز A11 یاد ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ | ۱۱:۰۰

از اخبار اینگونه بر می آید که HTC در حال کار بر روی یک تلفن هوشمند میان رده ی دیگر است که مقرر گشته تحت برند Desire عرضه گردد، ولی فعلاً از آن با اسم رمز A11 یاد می شود. روز گذشته تصاویری به اینترنت راه یافت که گفته می شود متعلق به این تلفن هوشمند هستند.

گمان می رود A11 یک تلفن میان رده باشد که در یک اقدام قابل توجه از جانب کمپانی تولید کننده به چیپست ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۴۱۰ از کوآلکام مجهز شده است. چیپست یاد شده اولین محصول جدی کوآلکام با قابلیت پشتیبانی از تکنولوژی ۶۴ بیتی بوده که در ماه دسامبر سال گذشته معرفی گردید، و دارای ۴ هسته ی ۱.۴ گیگاهرتزی Cortex-A53 به عنوان پردازشگر اصلی و چیپ آدرنو ۳۰۶ به عنوان پردازشگر گرافیکی است.

تلفن هوشمند مذکور که قرار است توسط HTC به تولید انبوه برسد، دارای صفحه نمایشگر ۴.۷ اینچی با رزلوشن ۴۸۰ در ۸۵۴ بوده و مجهز به دوربین پشتی ۵ مگاپیکسلی به همراه فلاش LED است و در جلوی آن نیز یک دروبین با کیفیت VGA تعبیه گردیده.

A11 به کیت کت ۴.۴.۲ و پوسته ی پیاده سازی شده توسط HTC مجهز خواهد بود، و همانطور که از تصاویر بر می آید این تلفن برخلاف سایر محصولات رده بالای کمپانی تایوانی فاقد اسپیکرهای دوگانه ی جلویی است.

همچنین در مورد تاریخ عرضه ی آن به بازار و قیمت احتمالیش نیز صحبتی به میان نیامده ولی با توجه به مشخصات فنی آن می توان امیدوار بود قیمت A11 با سایر میان رده های کمپانی تولید کننده اش تفاوت چندانی نداشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • ميلاد فضايي!!!
    ميلاد فضايي!!! | ۲۰ مرداد ۱۳۹۳

    اندرويد با HTC رشد كرد و اگر شخص ميخواهد بالاترين كيفيت گوشي با برنامه اندرويد را داشته باشد بايد فقط از HTC گوشي بخرد كه رقباي اندرويديش فقط تبليغات پوچ و قيافه زشت گوشي و كيفيت پايين دارند
    اين حقيقت تلخ كه ما انسانها چقدر راحت گول ميخوريم )حالا ميخواهد تبليغات باشد يا...)را هر چه زودتر بپذيريد براي خودتان بهتر است تا در دام انواع گروههاي مختلف نيفتيد...

    • مــــــــــــی مـــــــــــــی!
      مــــــــــــی مـــــــــــــی! | ۲۰ مرداد ۱۳۹۳

      :)))
      نمیدونم چرا اینقدر خودتو ناراحت میکنی شما؟

    • نیم کیلو باش !
      نیم کیلو باش ! | ۲۰ مرداد ۱۳۹۳

      به خودت (+) نده زشته !!!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی