ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تماشا کنید: ویدئوهایی تبلیغاتی که در آنها سرفس پرو ۳ مک بوک ایر را به تمسخر می گیرد

روزگاری نه چندان دور اپل تبلیغاتی ویدئویی را منتشر می کرد با عنوان سلام من یک مک هستم و سلام من یک پی سی هستم، در این تبلیغات دو نفر در نقش کامپیوترهای مک و ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ | ۱۳:۰۶

روزگاری نه چندان دور اپل تبلیغاتی ویدئویی را منتشر می کرد با عنوان سلام من یک مک هستم و سلام من یک پی سی هستم، در این تبلیغات دو نفر در نقش کامپیوترهای مک و پی سی حاضر می شدند و سپس با بیان مزایای مک و ضعف های پی سی اپل برتری محصولاتش را به رخ رقیب می کشید.

حالا اما ورق برگشته و به نظر می آید مایکروسافت به شکل تلخی از برند رقیب یعنی اپل در حال انتقام گرفتن است. چند وقت پیش شاهد انتشار پیام بازرگانی بودیم که در آن کورتانا دستیار دیجیتالی مایکروسافت، سیری دستیار دیجیتالی اپل را ابتدا به تمسخر می گرفت و سپس آن را وادار به تحسین خود می کرد.

حالا نیز در سه ویدئوی تبلیغاتی دیگر از مایکروسافت نوبت به سرفس پرو ۳ رسیده است که از خجالت لپ تاپ های سبک وزن اپل یعنی مک بوک های ایر در بیاید. در یکی از ویدئوهای یاد شده ابتدا سرفس پرو ۳ به عنوان یک محصول دو منظوره یعنی تبلت و لپ تاپ معرفی می شود.

کاربر مک بوک ایر اشاره می کند چنین ابزاری (سرفس) نمی تواند قدرت لپ تاپش را که به پردازنده ی core i5 اینتل مجهز است را داشته باشد، و کاربر سرفس پرو در پاسخ می گوید محصول مایکروسافت نیز سخت افزاری مشابه داشته و می تواند مجموعه ابزارهای آفیس و نسخه ی کامل فتوشاپ را به راحتی اجرا کند.

در ادامه در حالی که به مجهز بودن سرفس به صفحه نمایش لمسی اشاره می شود، برای دفاع از مک بوک ایر یک آیپد نیز در کنارش قرار داده می شود! سپس کاربر سرفس پرو می گوید من می توانم با قلم مخصوص بر روی صفحه نمایش محصول مایکروسافت یادداشت بنویسم و کاربر مک بوک می گوید من هم می توانم، و بعد یک کاغذ و قلم سنتی در کنار محصول اپل افزوده می شود.

نتیجه گیری نهایی؟ کاربر محصول اپل متوجه می شود در قیاس با سرفس پرو ۳ مجبور است وسائل اضافی بسیاری را حمل کند که شامل یک لپ تاپ، یک تبلت و یک دفترچه یادداشت و خودکار هستند. در ادامه از شما دعوت می نماییم تا به تماشای این سه ویدئوی تبلیغاتی جذاب بنشینید.

ویدئوی اول:

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/surface-macair.mp4"]

 

ویدئوی دوم:

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/surface-macair2.mp4"]

 

ویدئوی سوم:

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/surface-macair3.mp4"]

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (85 مورد)
  • Mehdi
    Mehdi | ۹ بهمن ۱۳۹۳

    واقعاً اپل شورش رو دراورده ديگه از همه چيز نهايت سوء استفاده رو ميکنه آخه درايو نوری رو از مکبوک های پروش حذف کرده و به جاش درايو نوری اکسترنال اراعه ميکنه به بهانه اينکه جا برای بقيه قطعات باز بشه اما کمپانی های ديگه با وجود همين سخت افزار ها درايو نوری رو هم حفظ کرده اند. بايد 310 تومان بديم که فقط يه CD رام بگيرييم!
    من بالاترين مدل مکبوک پرو رو گرفتم اما فقط به دوستان توصيه ميکنم مثل من اين اشتباه رو نکنيد و نريد سراغ مکبوک نه اسکرين تاچ داره نه CD/DVD-Rom نه پورت کافی USB قطعات داخلی هم نميتونيد ارتقاع بديد

  • امین
    امین | ۲۲ مرداد ۱۳۹۳

    من که هیچکدومو دوست ندارم
    چون پولشو ندارم!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی