ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسوس از کارت گرافیک جدید خود رونمایی نمود: Asus Strix GTX 750

همه ما ایسوس را می شناسیم. شرکتی بسیار بزرگ که از دیرباز در صنعت کامپیوتر و سخت افزار حضور فعالی داشته. این شرکت تایوانی امروزه تبدیل به یکی از غول های سخت افزاری شده که ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ | ۱۶:۳۰

همه ما ایسوس را می شناسیم. شرکتی بسیار بزرگ که از دیرباز در صنعت کامپیوتر و سخت افزار حضور فعالی داشته. این شرکت تایوانی امروزه تبدیل به یکی از غول های سخت افزاری شده که محصولاتش همیشه بالاترین کیفیت را داشته.

اخیرا ایسوس کارت گرافیک جدید خود را با نام Strix GTX 750 معرفی کرده که این خود بدون شک پدید آورنده جهشی در صنعت بازی و امور گرافیکی سنگین خواهد بود.

اجازه دهید سخن را کوتاه کرده و توجه شما را به مطلبی که "دفتر روابط عمومی ایسوس" در همین رابطه در اختیار دیجیاتو قرار داده جلب کنم.

با ما همراه باشید.

ایسوس یکی از شرکت های در دنیا می باشد که معروف به تولید محصولات خاص می باشد. این شرکت برای کاربرد های مختلف خانواده خاصی را برای آن معرفی می نماید. اما این شرکت جدیدترین سری خود را با نام Strix معرفی نموده است که محصولاتی که با این نشان عرضه خواهند شد مخصوص بازی های کامپیوتری می باشند.

سری جدید محصولات بازی شرکت ایسوس با برند Strix ریشه در کلمه‌ی جغد در یونان و روم باستان دارد. Strix به معنای شنوایی تمام‌عیار، تیزبینی فوق‌العاده و توانایی بالا در کشف و شناسایی محیط است و به بازیکن این امکان را می‌دهد کوچکترین و ضعیف‌ترین حرکات محیطی را تشخیص داده و در برابر آن‌ها واکنش مناسب را نشان دهد.

اما این شرکت به تازگی کارت گرافیکی Strix GTX 750 Ti OC را معرفی نموده است که مجموعه‌ای از فناوری‌های اختصاصی ایسوس را به همراه دارد. از جمله می‌توان به DirectCU II برای سیستم خنک‌کنندگی، عملکرد سریع‌تر و کم‌صداتر که تجربه‌ای فوق‌العاده در بازی‌های مهیج را فراهم می‌کند و همچنین فناوری 0dB برای ارائه‌ی بازی‌های کامپیوتری در سکوت کامل ،اشاره کرد.

این کارت گرافیکی از فناوری Super Alloy Power بهره می برد که دوام و سرمایش کارت را افزایش می‌دهد و GPU Tweak که انعطاف‌پذیری لازم را برای اورکلاکینگ و اجرای بازی‌های آنلاین فراهم می‌کند.

7.7 درصد سریع‌تر و 58 درصد خنک‌تر از کارت مرجع

Strix GTX 750 Ti OC به فناوری اختصاصی DirectCUII مجهز شده است. در این طراحی خلاقانه از لوله‌های مسی 6 میلی‌متری که رسانای قدرتمندی هستند در تماس مستقیم با پردازنده‌ی گرافیکی استفاده شده، بنابراین گرما را به سرعت پراکنده و دفع می‌کنند. این کارت‌های گرافیکی از وجود هیت سینک نیز بهره‌مند هستند که سطح‌ دفع گرما را در مقایسه با مدل مرجع تا 190 درصد افزایش می‌دهند. در نتیجه عملکرد سرمایشی کارت Strix GTX 750 Ti OC تا 58 درصد افزایش یافته و سه برابر کم‌صداتر از کارت مرجع خود هستند.

هنگامی که در رزولوشن‌های بالا (HD) و حداکثر تا 1080x1920 پیکسل بازی می‌کنید و دمای محیطی کارت حداکثر به 50 درجه سلسیوس می‌رسد، کارت گرافیکی Strix GTX 750 Ti OC به صورت خود کار فن را متوقف می‌کند و به بازیکنان این اجازه را می‌دهد تا از بازی‌هایی نظیر Counter Strike در حالت آنلاین و در سکوت کامل (0dB) لذت ببرند.

ساخت با دوام، طراحی بی نقص

کارت گرافیکی Strix GTX 750 Ti OC با استفادده از تجهیزات Super Alloy Power ساخته شده است که دوام و سرمایش را به میزان چشمگیری افزایش می‌دهد. خازن‌های جامد، چوک‌هایی با هسته‌‌های بتونی و ماسفت‌های تقویت‌شده همگی برای افزایش توان کارت در برابر فشارهای مختلف طراحی شده‌اند. فناوری Super Alloy Power نویز برق را نیز کاهش می‌دهد که طول عمر آن را در مقایسه با کارت مرجع تا 2.5 برابر افزایش می‌دهد.

علاوه بر این کارت گرافیکی Strix GTX Ti OC به ابزار اختصاصی GPU Tweak نیز مجهز است که به کاربران اجازه می‌دهد تا سرعت‌ها، ولتاژهای حافظه پردازنده‌ی گرافیکی را در زمان حقیقی کنترل کنند در نتیجه عملیات اورکلاکینگ ساده‌تر و با اطمینان بیشتری قابل اجرا خواهد بود.
ابزار GPU Tweak به کاربران امکان به اشتراک‌گذاری همزمان بازی را بر روی اینترنت فراهم می‌کند درنتیجه سایرین نیز می‌توانند بازی‌های را به صورت زنده تماشا کنند. همچین افزودن عنوان، تصاویر وب‌کم و عکس نیز به پنجره‌ی انتشار بازی امکان‌پذیر می‌باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • سینا
    سینا | ۲۱ مرداد ۱۳۹۳

    فکر کنم کارت گرافیک ایسوس از همه ی شرکت های دیگه بهتر باشه.
    نه؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی