ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مک بوک ایر های رتینا شاید کریسمس امسال از راه برسند

پیش از این شایعاتی را در مورد مک بوک های ایر ۱۲ اینچی مجهز به صفحه نمایش رتینا شنیده بودیم، و البته بعدها شنیده شد که تولید و عرضه ی این لپ تاپ ها به ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ | ۱۰:۳۶

پیش از این شایعاتی را در مورد مک بوک های ایر ۱۲ اینچی مجهز به صفحه نمایش رتینا شنیده بودیم، و البته بعدها شنیده شد که تولید و عرضه ی این لپ تاپ ها به خاطر تاخیر اینتل در عرضه ی برخی از محصولاتش به تعویق افتاده است. ولی حالا ظاهراً شرایط قدری فرق کرده است و بر مبنای گفته های کمپانی اینتل ممکن است اپل بتواند تا انتهای سال جاری محصول یاد شده را تولید و عرضه نماید.

بزرگترین کمپانی تولید کننده ی پردازنده در جهان یعنی اینتل روز دوشنبه جزئیات بیشتری را در رابطه با پردازنده های Core M Broadwell که پیش از این در نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۴ معرفی کرده بود منتشر ساخت، و اعلام داشت پردازنده های ۱۴ نانومتری مذکور در سال جاری در اختیار تولید کنندگان محصولات سخت افزاری قرار خواهند گرفت.

با توجه به گفته های اینتل می توان انتظار داشت، در آستانه ی تعطیلات سال نو اولین موج محصولات مجهز شده به پردازنده های جدید Core M را در قفسه های فروشگاه های گوناگون شاهد باشیم، و در سه ماهه ی اول ۲۰۱۵ تقریباً این پردازنده ها قلب اکثر محصولات جدید عرضه شده به بازار را تصاحب نموده باشند.

در حالی که اینتل در صحبت های خود اشاره ی مستقیمی به اپل نداشته است، ولی بنا بر یک سنت قدیمی و آنچه که در سال های گذشته شاهدش بودیم این کمپانی همواره پیش از سایر رقبا به محصولات همراه دیرینه ی خودش یعنی اینتل دسترسی پیدا می نماید.

222

پردازنده های Core M گفته می شود یکی از بهترین محصولات اینتل برای به کارگیری در تبلت ها و اولترابوک ها محسوب می شوند، و از نظر پایین بودن دما و صرفه جویی در مصرف انرژی بی نظیر هستند و همین امر سبب شده است به ادعای اینتل عمر باتری ابزارهای تحت این پردازنده ها دو برابر گشته در حالیکه کاربران می توانند شاهد افزایش کارایی چشم گیری نیز باشند.

شنیده هایی نیز وجود دارند که ممکن است اولترابوک ها و مک بوک هایی که از چیپ های Broadwell اینتل استفاده می نمایند فاقد فن خنک کننده باشند، که در صورت محقق شدن این امر بدون ایجاد دردسر برای کاربران می تواند خبری هیجان انگیز محسوب گردد.

اپل در ابتدای امسال دست به به روز رسانی محصولات خط تولید مک بوک ایر خود زد و آنها را به پردازنده های Haswell اینتل مجهز نمود، ولی حالا همگان منتظر هستند تا این محصولات را، در حالیکه به پردازنده های Broadwell و نمایشگرهای رتینا مجهز شده اند در بازار مشاهده و خریداری نمایند. به نظر می آید با اخبار منتشر شده از جانب اینتل احتمالاً این انتظار در پایان امسال خاتمه یابد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (48 مورد)
  • MeysaM
    MeysaM | ۲۱ مرداد ۱۳۹۳

    این لوس بازیا چیه؟! آدم دیگه روش نمیشه نظر بده :(
    نظرتونو بدین ول کنید حاشیه رو دیگه.
    _______________________________
    و من همچنان معتقدم Surface pro 3 بیشتر به کارم میاد :)

  • Ali
    Ali | ۲۱ مرداد ۱۳۹۳

    جمله بندیهای این یارو سامسونگ مثل داعش میمونه :D
    اطمینان داشته باش همه طرفدارای سامسونگ غیور و متعصب هستند و تا پیروزی سامسونگ بر اپل در ایران می چنگند .

  • HM-ROYAL
    HM-ROYAL | ۲۱ مرداد ۱۳۹۳

    الآن با دیدن این کامنت متوجه شدم حماقت بعضی ها نهایت نداره...!!!!

  • امیررضا
    امیررضا | ۲۱ مرداد ۱۳۹۳

    چیزی که سایت های ای مانند نارنجی و تاحدودی دیجیاتو رو بهتر از بقیه سایت های ایرانی می کرد نظرات درست و پخته ی اعضای سایت بود البته به دور از هرگونه ترولینگ . متاصفانه با ورود کودکان «ترول‌ها» فقط فضای سایت رو به جو منفی می ره .
    بهترین راه مبارزه با ترول ها پاسخ ندادن و نادیده گرفتن اون هاست.

    تعصب مانع پیشرفته

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی