ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هواشناسی دقیق و جذاب با اپلیکیشن هواشناس

برای برخی افراد به طبع شرایط شان هواشناسی و اطلاع از شرایط آب و هوایی روزهای آینده اهمیت فراوانی دارد. خوشبختانه به مدد وجود تلفن های هوشمند، دسترسی به اوضاع آب و هوای آینده بسیار ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ | ۱۸:۰۰

برای برخی افراد به طبع شرایط شان هواشناسی و اطلاع از شرایط آب و هوایی روزهای آینده اهمیت فراوانی دارد. خوشبختانه به مدد وجود تلفن های هوشمند، دسترسی به اوضاع آب و هوای آینده بسیار ساده تر از گذشته شده. اپلیکیشن های فراوانی برای هواشناسی وجود دارد اما "هواشناس" با بقیه متفاوت است.

هواشناس نام اپلیکیشنی است که یک اپ هواشناسی ساده نیست. اول از همه باید بگوییم این اپلیکیشن از ۱۸ منبع معتبر اطلاعات هواشناسی را دریافت می کند و با ترکیب آنها دقیق ترین نتیجه را به شما نشان می دهد.

com.app.weatherclock1

نکته اولی که بعد از اجرای اپلیکیشن با آن مواجه می شوید، طراحی زیبا و کاملا فارسی آن است. هواشناس به گونه ای طراحی شده که شما به سادگی می توانید از شرایط جوی ساعات تا هفته ها و ماه های بعد محل اقامت خود با خبر شوید. بنا به گفته سازنده هواشناس، این اپلیکیشن تمامی استان ها و شهرهای ایران را پشتیبانی می کند. بنابراین در هر نقطه ایران که باشید، می توانید از اپلیکیشن هواشناس استفاده کنید.

com.app.weatherclock2

در صفحه اصلی اپلیکیشن شما وضعیت جوی شهر خود را به صورت یک ساعت زیبا می بینید که علاوه بر اطلاع رسانی زمان، از آب و هوای ساعات آینده هم مطلع می شوید. در پایین صفحه رطوبت هوا، دما، سرعت باد و با تپ به روی ساعت درصد احتمال بارندگی را خواهید دید. همچنین با مراجعه به منوی سمت راست به تصاویر ماهواره ای از آسمان ایران دسترسی خواهید داشت.

Screenshot_2014-08-13-16-07-04

یکی دیگر از ویژگی های خوب این اپلیکیشن، نمایش تاریخ شمسی به فارسی به همراه آیکن نشانگر وضعیت جوی به صورت ثابت در نوتیفیکیشن اندروید است. یعنی هواشناس علاوه بر شرایط جوی، تاریخ روز را هم به شما اطلاع می دهد.

لازم به ذکر است که این اپلیکیشن از امکانات خاص دیگری هم بهره می برد که استفاده از آنها مستلزم پرداخت هزینه است. به طور مثال: دریافت آب و هوا بدون نیاز به اینترنت و به صورت پیامکی، هشدار پیامکی و ایمیلی بارش باران و برف و غیره.

هواشناس در حال حاضر تنها برای سیستم عامل اندروید ساخته شده ولی سازنده آن از آماده سازی نسخه iOS این اپلیکیشن در آینده ای نزدیک خبر داد. در نهایت اگر به دنبال یک اپلیکیشن هواشناسی رایگان با ظاهر زیبا و عملکرد مناسب هستید، "هواشناس" را از دست ندهید.

هواشناس

هواشناس

سازنده: فرهاد شیرزاد قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: ۴ مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • E.Seifi
    E.Seifi | ۲۲ بهمن ۱۳۹۴

    عالی

  • صادق
    صادق | ۴ دی ۱۳۹۴

    مرسی واقعا عالی برنامه هواشناسی

  • سعید مشکانی
    سعید مشکانی | ۲۷ آذر ۱۳۹۳

    متاسفانه این برنامه در مقایسه با برنامه های دیگر برای پیش بینی هوا دارای دقت کافی نیست . من چند برنامه هواشناسی روی گوشیم نصب کرده ام و آنها را با شهر محل سکونتم تنظیم کرده ام . پیش بینی های برنامه های دیگر دقیق است . ولی این برنامه همیشه اشتباه دارد .
    البته نقطه قوت هایی هم دارد . از جمله فارسی بودن آن و همچنین ارسال پیش بینی ها به وسیله پیامک و ایمیل . مخصوصا ارسال با پیامک خیلی خوب است .

  • ناشناس
    ناشناس | ۲۴ مرداد ۱۳۹۳

    این برنامه هواشناسی خیلی خوب وجذاب است جهت اطلاع روز های باراندگی خیلی عالی است

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی