ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل پاسخ سؤال پدر و پسری را از طریق فکس برای آن ها ارسال کرد

روزانه گوگل همچون یک معلم مهربان، پذیرای هزاران سؤالی می شود که کاربران از آن می پرسند. نحوه پخت غذا،چگونگی کارکرد تکنولوژی های مختلف، برنامه سینماها و ... از جمله سؤالاتی هستند که گوگل جواب ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ | ۱۳:۰۷

روزانه گوگل همچون یک معلم مهربان، پذیرای هزاران سؤالی می شود که کاربران از آن می پرسند. نحوه پخت غذا،چگونگی کارکرد تکنولوژی های مختلف، برنامه سینماها و ... از جمله سؤالاتی هستند که گوگل جواب تمامی آن ها را می داند.

اما اگر در موقعیتی قرار بگیرید که اینترنت نباشد چه؟ آنگاه وظیفه جواب دادن سؤال های ما بر عهده کیست؟ پدر و پسری در آلمان، حتی در نبود اینترنت هم، گوگل را مسئول این موضوع می دانند.

ماجرا از این قرار است که یک پدر و پسر آلمانی برای تعطیلات به کمپی می روند که در آن دسترسی به اینترنت، وجود ندارد. در این سفر آن ها با سنجانبی قرمز رنگ مواجه می شوند و مشتاق می گردند تا در مورد آن اطلاعات بیشتری را به دست آورند.

آن ها در کمپ خود یک دستگاه فکس پیدا می کنند و تصمیم می گیرند تا سؤال خود را بر روی یک کاغذ نوشته و برای دفتر گوگل در آلمان ارسال نمایند.

"سلام گوگل، ما الان به اینترنت دسترسی نداریم و از شما ممنون میشیم اگه اطلاعات و عکس هایی رو از سنجاب قرمز برای ما بفرستید"

20140815-googlebrief

قسمت جالب داستان اما، پاسخ گوگل به این نامه است. ظاهرا کارمندان دفتر گوگل در آلمان، از طرز فکر این پدر و پسر خوششان آماده و تصمیم گرفتند تا پاسخ آن ها را با فکس ارسال نمایند.

همانطور که در تصویر بالا نیز مشاهده می کنید، گوگلی ها با حوصله تمام، به نقل از ویکیپدیا توضیحات مربوطه را بر روی کاغذ نوشته اند و حتی تصاویری را نیز از این سنجاب نقاشی نموده اند.

گوگل به انجام چنین حرکاتی معروف است و پیش از این نیز ارسال پاسخ هایی غیر منتظره را در کارنامه خود ثبت کرده. برای مثال همانطور که چندی پیش در دیجیاتو نوشتیم، مدیران این غول دنیای تکنولوژی، به نامه دختری که برای پدرش درخواست مرخصی کرده بود، با جدیت هرچه تمام تر پاسخ داده بودند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (25 مورد)
  • علیرضا
    علیرضا | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴

    حتیقتاً اسم گوگل برازنده این شرکت هست.فقط میشه احترام وتوجه به کاربر را توی قضیه دید.

  • امین
    امین | ۲۷ مرداد ۱۳۹۳

    توی نامه به گوگل گفته که لطفا مثل همیشه به این سوال ما به رایگان جواب بدین به همین خاطر لطفا تبلیغاتتون رو هم همراه جواب برای ما بفرستید!!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی