ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

HTC معرفی کرد: Butterfly 2 به بازار آسیای جنوبی می آید

کمپانی HTC سرانجام تلفن هوشمند Butterfly 2 را برای بازارهای آسیایی معرفی و رونمایی نمود. این تلفن پیش از این نیز در ژاپن و با عنوان J Butterfly معرفی گشته بود و حالا برند HTC قصد ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ | ۱۲:۰۰

کمپانی HTC سرانجام تلفن هوشمند Butterfly 2 را برای بازارهای آسیایی معرفی و رونمایی نمود. این تلفن پیش از این نیز در ژاپن و با عنوان J Butterfly معرفی گشته بود و حالا برند HTC قصد دارد این محصول را با نام یاد شده ی جدید به بازارهای آسیای جنوبی همانند هنگ کنگ، هند، مالزی، سنگاپور و تایلند ارائه نماید.

موبایل مورد بحث همانطور که پیشتر نیز در شایعات آمده بود، دارای صفحه نمایش ۵ اینچی تمام HD است و توسط پردازنده ی اسنپدراگون ۸۰۱ دو و نیم گیگا هرتزی و ۲ گیگابایت رم قدرت بخشیده شده. Butterfly 2 در دو مدل ۱۶ و ۳۲ گیگابایت عرضه می شود و دارای دوربین دو گانه با لنز ۱۳ مگاپلیکسلی ۲۸ میلیمتری و گشادگی f/2.0، به همراه عمق سنج خواهد بود.

تلفن هوشمند مذکور قادر به ضبط ویدئوهای ۱۰۸۰P بوده و دارای دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو است. بدنه ی Butterfly 2 در مقابل آب و گردو غبار مقاومت داشته و موبایل مذکور با باتری ۲۷۰۰ میلی آمپر بر ساعت و به همراه اندروید کیت کت ۴.۴ ارائه خواهد گردید. اسپیکرهای BoomSound نیز از سایر الحاقات تلفن مورد بحث هستند.

HTC Butterfly 2 از دوم سپتامبر سال جاری در بازارهای ذکر شده در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • mohammadmj
    mohammadmj | ۲۸ مرداد ۱۳۹۳

    انقدر اچ تی سی خوبه که من فقط میگم فوق العاده است

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی