ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

مدیریت گروهی کارهای خانه با اپلیکیشن Cozi

همه ما می دانیم که مادر خانواده بهترین مدیر برای امور خانه است. به همین دلیل معمولا مدیریت منابع غذایی و تهیه لیست خرید را به مادر یا همسر خود می سپاریم. قبل از ظهور ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ | ۱۳:۰۰

همه ما می دانیم که مادر خانواده بهترین مدیر برای امور خانه است. به همین دلیل معمولا مدیریت منابع غذایی و تهیه لیست خرید را به مادر یا همسر خود می سپاریم. قبل از ظهور تلفن های هوشمند لیست خرید و سفارشات از طریق تلفن یا کاغذ به دست مردان می رسید. اما حالا با اپلیکیشن Cozi اوضاع فرق کرده.

با Cozi شما به راحتی می توانید یک تقویم و لیست انجام کارهای مشترک بین اعضای خانواده داشته باشید. کوزی تمام امکانات اش را در محیطی زیبا و به صورت منظم در اختیار شما قرار می دهد و باعث می شود از کار کردن با آن خسته نشوید.

com.cozi.androidfree13

اجازه دهید مروری کوتاه به قابلیت های کلیدی اپلیکیشن Cozi داشته باشیم.

- تقویم خانوادگی: به سادگی یک تقویم خانوادگی داشته باشید. هر رویدادی که شما به این تقویم اضافه کنید، در موبایل یا تبلت دیگر اعضای خانواده هم دیده می شود. همچنین برای هر رویداد می توان زنگ هشداری مشترک تعیین کرد.

- لیست خرید: یکی از بخش های جذاب این اپلیکیشن قسمت تهیه لیست خرید است. همانند رویدادها، لیست خرید هم بین دیگر اعضای خانواده مشترک است. مادر خانواده احتمالا به این بخش علاقه فراوانی داشته باشد!

- لیست انجام کارها: بخشی مشابه به لیست خرید منتها این بار برای امور کاری و غیره. ویژگی خوبی که این بخش دارد، تعریف وظایف برای دیگر اعضای خانواده است.

- امکانات جانبی دیگر مثل: دسترسی به تقویم از طریق هر گجت و رایانه ای تنها با مراجعه به وب سایت Cozi.com، یکسان بودن تمام اطلاعات موجود در اپلیکیشن بین اعضای خانواده، امکان اضافه کردن افراد به وسیله ایمیل آنها و غیره

اپلیکیشن کوزی از طرف وب سایت ها و مجلات معتبر دنیا لقب بهترین اپلیکیشن از هر نظر را گرفته. مطمئنا شما هم به محض تجربه کوزی به این نتیجه خواهید رسید.

Cozi

Cozi

سازنده: Cozi قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید، iOS و ویندوز حجم: ۶.۵ مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۳۰ مرداد ۱۳۹۳

    فردا این برنامه رو نصب کنم
    بعدش به واسطه برنامه زن بگیرم
    بعدش بچه دار بشم
    بعدش پولدار بشم هی خرید کنم
    چه میکنه این cozi

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی