ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ: نبرد خونین

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۳۱ مرداد ۱۳۹۳ | ۱۳:۳۰

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

Batman Arkham Origins

11

نه اشتباه نمی کنید. Origins بتمن جدیدی نیست و وارنر براس بازی جدیدی از این سری برای پلتفرم های موبایل نساخته. Origins همان بازی سال گذشته است که تقریبا پس از 10 ماه، بالاخره برای دستگاه های اندرویدی هم منتشر شده. اوریجینزی که برای موبایل منتشر شده شباهت زیادی به نسخه کنسولی و پی سی ندارد و بیشتر یک بازی مبارزه ای است. بتمن در این بازی با دشمنانی مثل DeathStroke مبارزه تن به تن دارد و خبری از حل معما و گشت و گذار در محیط نیست.

Batman Arkham Origins

Batman Arkham Origins

سازنده: Warner Bros. International Enterprises قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 525 مگابایت زبان:

Blood Bowl

22

ورزش، خشونت و کشت و کشتار. شاید هر از چند گاهی پیکار طرفداران دو تیم فوتبال باعث کشته شدن تعدادی از آن ها شود اما باور کنید هیچگاه دو کلمه ورزش و خشونت را تا این حد به هم نزدیک ندیده اید. تصور کنید می خواهید با ارک ها یا دوارف ها مسابقه دهید. حداقل ارک ها به شما کوچک ترین رحمی نخواهند کرد. بازی از دو بخش تک نفره و آنلاین تشکیل شده. بخش تک نفره را بازی کنید و اگر به مسابقات حرفه ای تر علاقه پیدا کردید سری هم به بخش آنلاین بزنید.

Blood Bowl

Blood Bowl

سازنده: FOCUS HOME INTERACTIVE قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 320 مگابایت زبان:

Devious Dungeon

33

یک اکشن دو بعدی قرون وسطایی. گرافیک بازی شما را یاد بازی های 20 سال پیش خواهد انداخت اما قطعا گیم پلی بازی استانداردهای به روزی دارد که به شما انگیزه لازم برای پیگیری مراحل بیشتر را خواهد داد. به جز دشمنان معمولی و گذر از تله آن ها، تعداد زیادی باس فایت یا نبرد با غول ها وجود دارد که جذابیت بسیار بالایی دارند. مراحل بازی به صورت رندوم در مواقع لزوم بازسازی می شوند و در مجموع داستان در 5 سرزمین مختلف روایت می شود.

Devious Dungeon

Devious Dungeon

سازنده: Ravenous Games Inc. قیمت: 1.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 44 مگابایت زبان:

PlunderNauts

44

سلاح شما، فضاپیمای قدرتمندتان است که باید آن را تا جایی که می توانید قوی کنید و به میدان نبرد بفرستید. این بازی رایگان که برای سیستم عامل iOS منتشر شده، گرافیک 3 بعدی دارد و سوژه اصلی آن نبرد فضاپیماها با یکدیگر است. می توانید سیاهچاله ها را بگردید، منابع مختلف پیدا کنید و در دنیایی بزرگ چرخ بزنید که البته برای تحقق بخشیدن به این رویا لازم است به اینترنت متصل باشید. علی رغم رایگان بودن، بازی از پرداخت های درون برنامه ای استفاده می کند.

PlunderNauts

PlunderNauts

سازنده: Backflip Studios قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: Backflip Studios مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • amirftma (طرفدار هیچ برندی نیستم!!!)
    amirftma (طرفدار هیچ برندی نیستم!!!) | ۱ شهریور ۱۳۹۳

    پس ویدیو هاش کو قبلا ویدیو داشت

  • mehran
    mehran | ۳۱ مرداد ۱۳۹۳

    این بازی بت من نسبت به ورزن قبلیش گرافیک و کنترل بهتری داره ولی چه فایده دیگه open world نیست.شده تو مایه های blood and glory.من خودم amazing spider man2 رو پیشنهاد میدم که open world هست ولی باید اون ویزگی رو فدای مراحل تکراری و سختش بکنیم :\ در ضمن کیبردم عربیه مجبورم ز بنویسم :)

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی