ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

عرضه گسترده تلویزیون های ۷۷ و ۶۵ اینچی 4K ال جی با نمایشگر منحنی

هفته آینده مراسم IFA 2014 در برلین آغاز خواهد شد و شرکت های زیادی به معرفی محصولات خود خواهند پرداخت. اینطور که مشخص است، ال جی قصد دارد علاوه بر تلفن های هوشمند، در کسب ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۳ شهریور ۱۳۹۳ | ۱۱:۰۰

هفته آینده مراسم IFA 2014 در برلین آغاز خواهد شد و شرکت های زیادی به معرفی محصولات خود خواهند پرداخت. اینطور که مشخص است، ال جی قصد دارد علاوه بر تلفن های هوشمند، در کسب و کار تلویزیون و نمایشگر هم حضور فعالی داشته باشد.

پیش از این از محصولات پیش روی ال جی در IFA 2014 خبرهایی را منتشر کردیم، اما این شرکت کره ای اخیرا خبری را منتشر کرده که طبق آن قرار است به زودی پیش فروش گسترده تلویزیون های ۷۷ و ۶۵ اینچ منحنی با پنل OLED و رزولوشن 4K خود را آغاز کند. با این کار ال جی اولین شرکتی است که تلویزیون منحنی با این رزولوشن و سایز صفحه نمایش به بازار عرضه خواهد کرد.

شاید در وهله اول این نوع تلویزیون ها را با محصولات سامسونگ و پنل نمایشگر Super AMOLED مشابه بدانیم. ال جی با استفاده از پنل OLED به جای LCD، کیفیت تصاویر را به طرز شگفت آوری بالا برد: رنگ مشکی تیره تر، کاهش لرزش و مات بودن تصویر و تولید رنگ هایی نزدیک به واقعیت از مزیت های این پنل محسوب می شوند.

2

اما چیزی که این ۲ محصول را خاص کرده فقط منحنی بودن نیست، بلکه آنها دارای رزولوشنی معادل ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل (4K یا UHD) هستند. البته پیش از این هم ال جی چنین محصولاتی را در IFA 2013 و CES 2014 معرفی کرده بود.

در کنار نمایشگر، این تلویزیون ها امکانات خیره کننده دیگری هم دارند. سیستم پخش صدای چند کاناله Ultra Surround و همچنین، استفاده از سیستم عامل WebOS برای هوشمند سازی این تلویزیون ها از دیگر ویژگی های آنها هستند.

در این هفته تلویزیون های ۷۷ اینچ (مدل 77EG9700) و ۶۵ اینچ (مدل 65EC9700) در کره جنوبی برای پیش فروش آماده می شوند و به زودی در بازارهای اروپا و امریکا هم عرضه خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • mohammadmj
    mohammadmj | ۳ شهریور ۱۳۹۳

    بی شک الجی برند1 تولید کننده صفحه نمایشه ................

  • احسان
    احسان | ۳ شهریور ۱۳۹۳

    ال جی فقط تو زمینه oledپیشتازه ولی در led ها برترین ها سری w سونی و سری 8 سامسونگ هستند.در زمینه oled هم چون توجیح اقتصادی نداره سامی فعلا استپ زده.

  • فرزاد
    فرزاد | ۳ شهریور ۱۳۹۳

    جدای ار کیفیت و تکنولوژی به کاررفته ، ظاهر خیلی قشنگی هم داره

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۳ شهریور ۱۳۹۳

    واقعا الجی نماد احترام ب مشتری هستش ، خب جوابشو داره میگیره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی