ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل فرمت های تبلیغاتی جدیدی را برای پلتفرم iOS معرفی نمود

حالا دیگر همگی ما اطمینان داریم که اپل نسل بعدی تلفن هوشمندش یعنی آیفون را با صفحه نمایش بزرگتر ارائه خواهد نمود و همین مسئله سبب شده است تا این کمپانی تصمیم بگیرد سایز تبلیغات درون ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۵ شهریور ۱۳۹۳ | ۱۱:۱۲

حالا دیگر همگی ما اطمینان داریم که اپل نسل بعدی تلفن هوشمندش یعنی آیفون را با صفحه نمایش بزرگتر ارائه خواهد نمود و همین مسئله سبب شده است تا این کمپانی تصمیم بگیرد سایز تبلیغات درون اپلیکیشن هایش را نیز تغییر دهد.

امروز اپل دست به معرفی دو فرمت جدید تبلیغاتی برای توسعه دهندگان عضو در پلتفرم iAD زد و بر مبنای یکی از این فرمت ها فرد توسعه دهنده قادر خواهد بود یک بنر تبلیغاتی تمام صفحه را در حین جابه جایی کاربر در بخش های مختلف اپلیکیشن و در وقفه های معینی به نمایش در بیاورد و فرمت دیگری با وضعیتی مشابه امکان نمایش ویدئوهای تبلیغاتی را ارائه می نماید.

با توجه به نمایش تبلیغات به صورت تمام صفحه اپل معتقد است این فرمت ها سبب خواهند شد تا توسعه دهندگان با کمک آنها درآمد بیشتری را نسبت به زمانی که از بنرهای تبلیغاتی با سایز کوچک تر استفاده می نمودند کسب نمایند.

سایر شبکه های تبلیغاتی آنلاین مانند پلتفرم تبلیغات گوگل برای موبایل نیز قبلاً  امکان نمایش آگهی های بازرگانی با فرمت های مشابه را برای توسعه دهندگانشان فراهم نموده بودند و به نظر می آید اپل نسبت به دیگر حاضران در این عرصه کمی دیرتر وارد عمل شده است. نمایش این پیام ها البته نیازمند صورت پذیرفتن فعالیت های به خصوصی از جانب کاربران است و لازم است آنها بنر مرتبط در اپ را لمس نموده و یا وارد یکی از وقفه های از پیش تعیین شده در آن گردند.

فرمت های جدید یاد شده بر روی هر دو ابزار آیپد و آیفون ارائه خواهد شد و توسعه دهندگان می توانند از همین امروز آنها را در اپلیکیشن های خود به کار گیرند، البته نباید فراموش کرد نمایش ویدئوهای تبلیغاتی نیازمند iOS نسخه ی هفت بوده و بر طبق مستنداتی که اپل در همین رابطه منتشر نموده مدت زمان این ویدئوها باید ۱۵، ۳۰ و یا ۶۰ ثانیه باشد.

iAds پلتفرم تبلیغاتی است که اپل با معرفیش سعی نمود، از خروج کاربران از اپلیکیشن مورد استفاده پس از لمس یک بنر بازرگانی و هدایت شدنشان به داخل مرورگر سافاری جلوگیری نماید. همچنین این پلتفرم کار توسعه دهندگان را نیز بسیار راحت تر کرده و آنها می توانند تنها با افزودن چند خط کد از پیش تعیین شده به اپلیکیشن هایشان پیام های مورد نظر را در درون آنها به کاربران نمایش دهند.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • سامان
    سامان | ۵ شهریور ۱۳۹۳

    ضمنا از ديروز يك امكان جديد براي دولوپرها ارائه شده كه خريد داخل اپ In app Purchase را بصورت Free Trial ارائه بدهند. طول دوره زماني رايگان بودن توسط دولوپرها مشخص خواهد شد. قاعدتا نسخه هاي جديد بعضي از اپ ها با اين قابليت توسط دولوپرها تا چند روز ديگر در اپ استور عرضه خواهد شد.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی