ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با ۸ مورد از گرانقیمت ترین گجت های دنیا آشنا شوید

کامپیوتر ها، تلفن های هوشمند و تبلت ها به اندازه کافی گران قیمت هستند، اما وقتی آن ها را با جواهرات مجلل مزین کنیم یا حتی از طراحی اختصاصی بهره ببرند، قیمت شان به طور ...

پویان رمضان پور
نوشته شده توسط پویان رمضان پور | ۱۰ شهریور ۱۳۹۳ | ۱۷:۱۷

کامپیوتر ها، تلفن های هوشمند و تبلت ها به اندازه کافی گران قیمت هستند، اما وقتی آن ها را با جواهرات مجلل مزین کنیم یا حتی از طراحی اختصاصی بهره ببرند، قیمت شان به طور قابل توجهی بالا می رود.

بعضی گجت ها می توانند به خاطر مواد گران قیمتی که در ساخت آنها استفاده شده هزار‌ان دلار قیمت داشته باشند، اما برخی دیگر به خاطر تکنولوژی به کار رفته و کارآیی شان گران هستند و اکنون قصد داریم نگاهی داشته باشیم به ۸ مورد از این گجت های بسیار جالب، لوکس و صد البته دارای قیمت هایی نجومی.

داک و اسپیکر AeroSystem One برای آیفون (قیمت: ۱۱۱۵ دلار)

1

اکثر مردم حاضر نیستند بیشتر از چند صد دلار صرف خرید تلفن های هوشمند کنند، این موضوع برای لوازم جانبی حتی بعیدتر هم می شود. اما سازنده این دستگاه صاف و بلند، اعتقاد دارد صرف این مبلغ برای محصول وی کاملا ارزش دارد. گفته شده این سیستم صوتی حاصل سال ها تحقیق توسط ژان میشل ژار، آهنگساز فرانسوی و تیمش است.

در ادامه ی مطلب با دیجیاتو همراه شوید تا با هفت مورد دیگر از این گجت های لوکس و تجملاتی آشنا گردید.

کیبورد Optimus Maxiumus (قیمت: ۱۵۰۰ دلار)

2

شش سال پیش، زمانی کهOptimus Maximus به بازار عرضه شد، ۱۵۰۰ دلار قیمت گذاری شد. اما چرا یک کیبورد باید انقدر قیمت بالایی داشته باشد؟ به این دلیل که تمام کلید‌های این کیبورد، قابل برنامه ریزی هستند؛ یعنی می‌توانید برای هر کلید، یک عمل متفاوت تعریف کنید. هر کدام از کلیدها در اصل صفحه نمایش مینیاتوری هستند که در هر لحظه‌، به شما می‌گویند که عملکرد مورد نظر آنها چیست.

تبلت Toughpad4K پاناسونیک (قیمت: ۶۰۰۰ دلار)

3

اینتبلت ویندوزی پاناسونیک، ۶۰۰۰ دلار قیمت دارد؛ اما با خرید آن، دیگر لازم نیست نگران آسیب دیدن گجت خود باشید.  Toughbad، نام محصولات مقاوم پاناسونیک است و این محصول نیز، مانند دیگر محصولات سری مرتبطش می تواند در برابر سقوط از ارتفاعی در حدود ۷.۵ متر مقاوت کند. دستگاه های ضد ضربه و مقاوم معمولا قیمت بیشتری نسبت به مابقی گجت ها دارند، چون باید انتظارات مشخصی را برآورده کنند. البته نباید فراموش کرد استفاده ی این تبلت مقاوم از صفحه نمایشی با کیفیت ۳۸۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل نیز باعث بالاتر رفتن قیمت آن شده است.

Ego Lifestyle، لپ تاپی از زمرد سبز (قیمت: ۱۰۹۰۰ دلار)

4

اگر حاضر هستید حدود ۱۱۰۰۰ دلار صرف خرید لپ تاپ کنید، این دستگاه مزین شده به زمرد در وبسایت Saks Fifth Avenue قابل دسترس است. لپ تاپ خاصی که تکنولوژی و مد روز را با هم ترکیب کرده و از یک پوشش خارجی دست ساز و قابل تعویض از جنس چرم ایتالیایی تمساح بهره می برد؛ متاسفانه بزرگ ترین ضعف آن استفاده از ویندوز ویستا است!

Signature Touch ، تلفن هوشمند ورتو (قیمت: ۱۸ الی ۲۰هزار دلار)

5

قیمت فوق العاده بالای Vertu Signature Touch فقط به دلیل طراحی چشم نوازش است. به گفته این شرکت، تمام تلفن های هوشمند ورتو دست ساز و ساخت انگلیس هستند. پوششی از چرم طبیعی پوست تمساح و آلیاژ درجه پنج تیتانیوم این دستگاه زیبا را احاطه کرده،‌ که به گفته این شرکت ۲.۵ برابر از استیل ضد زنگ قوی تر، اما با این حال سبک است. صفحه نمایش تلفن مذکور نیز از جنس کریستال ضد خراش یاقوت کبود ساخته شده است.

لپ تاپ Luvalgio (قیمت: یک میلیون دلار)

6

Luvalgio، شرکتی است که به ساخت اجناس لوکس شهرت دارد و چند سال پیش با اعلام خبر ساخت یک لپ تاپ با قیمت حدودی ۱ میلیون دلار، تیتر اکثر خبرگزاری ها را به خود اختصاص داد. به نظر می‌رسد این محصول گران قیمت و لوکس، از یک طراحی خاص و زیبا بهره می‌برد. اما برای مشاهده جزئیات دقیقش، نیاز به وارد کردن کلمه عبور خواهید داشت. به گفته وبسایت CNET در سال ۲۰۱۱، این دستگاه دارای یک پاک کننده صفحه نمایش جدا، حافظه SSD و پخش کننده بلو-ری در کنار دیگر ویژگی ها منحصر به فرد بوده است.

اطلاعات بیشتری از این محصول منتشر نشده، اما هنوز هم فکر کردن به امکانات یک لپ تاپ با این قیمت هیجان انگیز است.

آیپد ۲ طلایی Stuart Hughes، نسخه تاریخی (قیمت: ۵ میلیون دلار)

7

یک طراح به نام Stuart Hughes، آیپد ۲ اپل را با پوششی از ۱۲.۵ قیراط الماس بی عیب و نقص بازسازی کرده است، اما این موضوع تنها دلیل گران بودن آن محسوب نمی شود. پنل جلویی این تبلت گران قیمت،نیز ماحصل یکی از قدیمی ترین تخته سنگ‌های دنیا است که بیش از ۷۵ میلیون سال قدمت داشته و همچنین حاوی استخوان های T-Rex شصت و پنج میلیون ساله نیز هست.

آیفون ۵ Stuart Hughes از جنس الماس سیاه (قیمت: ۱۰ میلیون دلار)

8

اگر فکر می کنید ۵ میلیون دلار برای یک آیپد گران است، نظرتان درباره ۱۰ میلیون دلار برای آیفون چیست؟ این قیمتی است که این طراح خلاق برای آیفون ۵ دست ساز و از جنس الماس خود انتخاب کرده. به گفته او ساخت این محصول حدود ۹ هفته به طول انجامیده و شاسی آن را با طلای جامد و جاسازی یک الماس سیاه در آن‌ها بازسازی کرده است.

سرویس بهداشتی منحصر به فرد (قیمت: ۶۷۰۰ دلار)

22

این سرویس بهداشتی ۶۷۰۰ دلاری ساخت کوهلر نیومی، کاملا خودکار است. یعنی لازم نیست حتی آن را لمس کنید؛ در عوض شما قادر خواهید بود با استفاده از کنترل لمسیش آن، را کنترل نمایید. از ویژگی های دیگر این محصول متفاوت، می توان به محل نشستن گرم، لامپ های led با رنگ های متفاوت، امکان تغییر موسیقی و حتی گرم کننده برای پاها اشاره کرد. (جهت مشاهده ی عملکرد این سرویس بهداشتی بر روی این لینک کلیک نمایید- حجم فایل تصویری زیاد بوده و ممکن است بارگذاری آن بر حسب سرعت اینترنت شما کمی زمان ببرد)

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (26 مورد)
  • azin khanooom
    azin khanooom | ۱۸ مهر ۱۳۹۳

    از کجا جم بگیرمممم؟؟؟؟؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی