ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اشتباه دفتر مایکروسافت در چین و خبر از راه رسیدن ویندوز ۹ در آینده نزدیک

مایکروسافت هنوز به صورت رسمی سخنی از ویندوز ۹ به میان نیاورده است اما دفتر این شرکت در چین ظاهراً بر حسب یک اشتباه سبب گشته تا صحبت در مورد سیستم عامل ویندوز و نسخه ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۱ شهریور ۱۳۹۳ | ۱۳:۵۵

مایکروسافت هنوز به صورت رسمی سخنی از ویندوز ۹ به میان نیاورده است اما دفتر این شرکت در چین ظاهراً بر حسب یک اشتباه سبب گشته تا صحبت در مورد سیستم عامل ویندوز و نسخه ی بعدیش به شدت بالا بگیرد.

امروز از جانب دفتر مذکور پستی بر روی سرویس وبلاگ نویسی چینی Weibo انتشار یافت که در آن گفته شده بود آخرین نسخه سیستم عامل مایکروسافت یعنی ویندوز ۹ به زودی از راه می رسد. آیا فکر می کنید منوی استارت به جایگاهش در دکمه ی پایین سمت چپ باز خواهد گشت؟ در بالای این پست نیز تصویری احتمالی از لوگوی ویندوز ۹ قرار گرفته بود.

مطلب مورد اشاره علی رغم اینکه تنها پس از چند لحظه ی کوتاه حذف گردید ولی پیش از برداشته شدنش توسط وب سایت چینی Cnbeta مورد رویت قرار گرفته بود. از شواهد امر پیداست انتشار این مطلب به وضوح از یک اشتباه ناشی شده است ولی وجود عبارت Coming Soon یا به زودی در آن سبب گشته تا توجه اکثر منابع خبری به آن جلب گردد.

مایکروسافت در حال حاضر رویداد خبری را در ۳۰ سپتامبر پیش رو دارد و انتظار می رود این رویداد به معرفی ویندوز ۹ که در حال حاضر با اسم رمز Threshold شناخته می شود تخصیص یافته باشد. هر چند ممکن است این تاریخ تغییر نماید ولی به یقین یک نسخه ی پیش نمایش از سیستم عامل مورد اشاره در اواخر ماه سپتامبر یا اوایل اکتبر منتشر و در اختیار توسعه دهندگان قرار خواهد گرفت.

به احتمال قوی با انتشار این نسخه ی پیش نمایش خواهیم توانست نگاهی اولیه به منوی استارت جدید و حذف شدن نوار چارمز بیاندازیم، همچنین خبرها حاکی از آن بوده اند تغییراتی در رابطه با نحوه ی عملکرد محیط دسکتاپ در کنار اپلیکیشن های دارای رابط کاربری مترو نیز صورت پذیرفته است و برخی شایعات از حضور کورتانا بر روی این نسخه از سیستم عامل ویندوز سخن به میان آورده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۱۱ شهریور ۱۳۹۳

    عاشق ویندوز ۸ هستم ، و ۹ هم اگر همین روال رو داشته باشه عالیه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی