ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

Hello SMS: یک جایگزین زیبا برای ارسال پیامک

همانطور که احتمالا مطلع باشید، گوگل در اندروید ۴.۴ (کیت کت) اقدام به حذف اپلیکیشن پیام رسان Messaging کرد و این وظیفه را به اپلیکیشن Hangout محول کرد. بنابراین کاربران برای ارسال پیامک هم باید ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۱۱ شهریور ۱۳۹۳ | ۱۷:۰۰

همانطور که احتمالا مطلع باشید، گوگل در اندروید ۴.۴ (کیت کت) اقدام به حذف اپلیکیشن پیام رسان Messaging کرد و این وظیفه را به اپلیکیشن Hangout محول کرد. بنابراین کاربران برای ارسال پیامک هم باید از این اپلیکیشن استفاده کنند. اما شاید برخی افراد ترجیح دهند اپلیکیشن پیام رسان گوگل را از ارسال پیامک جدا کنند. برای این دوستان ما Hello SMS را پیشنهاد می کنیم.

این اپلیکیشن در یک ظاهر بسیار زیبا و ساده و همچنین، قابلیت های خوب تمام نیازهای پیامکی شما را برطرف می کند. بعد از نصب Hello SMS، این اپلیکیشن از شما کسب اجازه می کند تا جایگزین اپلیکیشن هنگ اوت برای ارسال پیامک شود. پس از اجرا خواهید دید که اپلیکیشن یک محیط بسیار ساده و در عین حال چشم نواز دارد. از ویژگی های خاص این اپلیکیشن، نمایش مخاطبین و پیامک ها به صورت تب است.

19cueuxii0037jpg

با سوایپ به سمت چپ به پنل مخاطبین دسترسی خواهید داشت و به سادگی می توانید با تپ به روی آنها به پنجره پیامک ها بروید و پیغام خود را ارسال کنید. در همین پنل چرخ دنده تنظیمات را هم خواهید دید و با ورود به آنجا می توانید همانند دیگر اپلیکیشن های پیامک، صدای زنگ، ویبره و غیره را بنا به دلخواه خود تغییر دهید. همچنین امکان تغییر رنگ صفحه به مشکی مناسب استفاده از اپلیکیشن در تاریکی هم در Hello SMS قرار داده شده است.

یکی دیگر از قابلیت های این اپلیکیشن، امکان ارسال پیامک رایگان برای دیگر دوستان تان است. البته این ویژگی منوط به فعال سازی ۲ طرفه افراد است و بعد از همانند اپلیکیشن های پیغام رسان دیگر مثل واتس اپ عمل می کند که این نکته را هم باید متذکر شویم که تلاش ما برای فعال سازی این قابلیت حتی پس از دریافت پیامک کد تایید هم ناموفق ماند.

به طور کلی Hello SMS ظاهر ساده ای دارد و کار کردن با آن بسیار لذت بخش است. به شما پیشنهاد می کنیم حتما این اپلیکیشن را تست کنید. بعد از آن مطمئنا به راحتی از آن دل نخواهید کرد.

Hello SMS

Hello SMS

سازنده: hello sms قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: ۱۲ مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • sajjad
    sajjad | ۱۲ شهریور ۱۳۹۳

    گو اس ام اس عالیه.یه تم داره به اسم ونوس.خیلی عالیه.حیف که پولیه

  • LG Forever
    LG Forever | ۱۱ شهریور ۱۳۹۳

    فقط go sms pro

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۱۱ شهریور ۱۳۹۳

    چه جالب واقعا این امکانات نرم افزازی اندروید عالی هستش ، هرچیزی چند جایگزین داره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی