ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پرده‌برداری از جدیدترین اعضای خانواده گلکسی نوت: Galaxy Note 4 و Note Edge

همانطور که مطلع هستید، روز گذشته سامسونگ در مراسم معرفی محصولات جدید اش، از دو عضو تازه وارد خانواده گلکسی نوت خود رونمایی کرد: گلکسی نوت ۴ و گلکسی نوت اج. در کنار این ۲ محصول، ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۱۳ شهریور ۱۳۹۳ | ۱۴:۲۸

همانطور که مطلع هستید، روز گذشته سامسونگ در مراسم معرفی محصولات جدید اش، از دو عضو تازه وارد خانواده گلکسی نوت خود رونمایی کرد: گلکسی نوت ۴ و گلکسی نوت اج. در کنار این ۲ محصول، قلم جدید S Pen سامسونگ هم یکی دیگر از موارد معرفی شده در روز گذشته بود.

این محصولات در نوع خود به روز رسانی بزرگی برای این شرکت محسوب می شوند و هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. سخن را کوتاه کرده و شما را به مطالعه خبری که "دفتر سامسونگ" برای ما ارسال کرده، دعوت می کنم.

سامسونگ الکترونیکس روز 12 شهریورماه از پرچم‌داران سری Galaxy Note (گلکسی نوت) یعنی دو مدل Galaxy Note4 (گلکسی نوت4) و Galaxy Note Edge (گلکسی نوت اج) پرده‌برداری کرد.

Galaxy Note4 در نمایشگاه IFA در برلین، برای اولین بار در معرض دید عموم قرار گرفت. سامسونگ در این محصول، با تلفیق قلم فوق پیشرفته و نمایش تصاویر با بالاترین کیفیت، گامی نوین در عرصه فناوری تلفن‌های هوشمند برداشته است.

05_SM-N910_Standard_Large5

جی کی شین مدیرعامل و رییس ارتباطات موبایل و فناوری اطلاعات سامسونگ الکترونیکس درباره این رخداد مهم گفت: «مجموعه Galaxy Note، نوآوری خارق‌العاده‌ای را در صنعت فناوری جهان گسترش داده است. صفحه نمایش بزرگ‌تر و S Pen (قلم اس) ویژه این محصول، استانداردی نوین را به عرصه تلفن‌های هوشمند افزوده است. با معرفی مجموعه Galaxy Note، فرهنگ استفاده از قلم و دفترچه یادداشت را به دنیای دیجیتال وارد کرده‌ایم و حالا این محصول تازه با ترکیب فناوری‌های روز دنیا، کامل‌ترین امکاناتی را که کاربران از Galaxy Note انتظار دارند، ارائه می‌کند.»

عملکرد قوی، مهم‌ترین خواسته کاربران Galaxy Note 4

Galaxy Note4 حاصل تجربیات سامسونگ در خلق مجموعه گلکسی طی سال‌هاست. صفحه نمایش Super AMOLED (سوپر آمولد) 5.7 اینچی با کیفیت ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل (Quad HD)، تصاویر زنده و شفاف‌تری را با کنتراست بالا و زوایای دید بهتر و سرعت عکس‌العمل میلیونیوم ثانیه‌ای خلق می‌کند.

به واسطه صفحه بزرگ، قابلیت Multi Window (چند پنجره‌ای) بهبود یافته این دستگاه، کاربران را قادر ساخته به بهترین شکل از قابلیت Multi-tasking (چند وظیفه‌ای) بهره مند شوند.

کاربران Galaxy Note4 می‌توانند شیوه دسترسی به اپلیکیشن‌های موجود در دستگاه را انتخاب کنند. اندازه و موقعیت اپلیکیشن‌ها روی صفحه ‌نمایش با یک اشاره جابه‌جا می‌شود و کاربران می‌توانند در حالت‌های تمام صفحه، نیم صفحه و پاپ آپ با آنها کار کنند.

Galaxy Note4 مجهز به یک دوربین پیشرفته با قابلیت ثبت تصاویر شفاف و روشن است. دوربین پشتی 16 مگاپیکسلی این دستگاه، علاوه بربهره‌گیری از لرزش‌گیر اپتیکال هوشمند، قادر است در فضاهای تاریک، تصاویر را به خوبی ثبت کند. در ضمن دوربین جلویی Galaxy Note4، 3.7 مگاپیکسل با دیافراگم f1.9 است. زاویه دید برای عکاسی از 90 تا 120 درجه (به انتخاب کاربر) بالا می‌رود و به این ترتیب، امکان ثبت بهترین عکس‌های گروهی و سلفی را فراهم می‌سازد.

SM-N910_Charcoal Black_Dynamic-Pen_017s

Galaxy Note4 با قابلیت شارژ سریع و حالت ذخیره باتری، به سرعت شارژ می‌شود و در مواقع نیاز به کاربران اجازه می‌دهد دستگاه خود را روشن نگه دارند.

Galaxy Note4 به چند میکروفون و یک بلندگوی پیشرفته مجهز است که به ‌صورت خودکار میزان صدای محیط را سنجیده و با حذف صداهای مزاحم موجود در محیط، صدای گوشی را تنظیم می‌کند. سیستم ضبط هوشمند صدای این تلفن، جهت (Direction) ضبط صدا را از بین هشت گزینه‌ موجود تشخیص می‌دهد.

اسکنر اثر انگشت ارتقا یافته Galaxy Note4 از اطلاعات شخصی کاربران محافظت می‌کند. این دستگاه اولین سنسور UV (ماورای بنفش) در تلفن‌های همراه را نیز ارائه می‌کند.

S Pen و Note S برای انجام کارهای روزانه

قلم اس Galaxy Note4 به ابزاری برای سریع‌تر و آسان‌تر انجام شدن کارهای روزانه تبدیل شده‌ است. این قلم جدید تجربه یک قلم واقعی را با حس لغزندگی روی صفحه که بسیار شبیه به نوشتن روی کاغذ است، برای کاربر تداعی می‌کند. این قلم با معرفی کارکردهای آسانAir Command و قابلیت‌های دیگری چون Action Memo ،Screen Write، Image Clip و Smart Select به کاربران اجازه می‌دهد به راحتی متون و تصاویر را ایجاد یا جمع‌آوری کنند.

قابلیت Smart Select به کاربران اجازه می‌دهد که محتواهای مختلف را از منابع گوناگون کنار هم گذاشته و به آسانی به اشتراک بگذارند.

کاربردی و شیک

قاب فلزی Galaxy Note4 با انحنایی هنرمندانه طراحی شده که زیبایی دوچندانی به این محصول بخشیده است. صفحه‌ شیشه‌ای )2.5(D که بی‌شباهت به صفحه گلکسی S3 نیست، علاوه بر ارائه تصاویر با کیفیت بالا، بسیار مقاوم است. کاربران می‌توانند به واسطه بافت نرم قاب پشتی، به راحتی و با یک دست از Galaxy Note4 استفاده کنند.

معرفی Galaxy Note Edge

2[1]

خستگی‌ناپذیری سامسونگ در یافتن راه‌حل‌های نوین در بهینه‌سازی فناوری موبایل و ارتقای تجربه کاربران، منجر به خلق Galaxy Note Edge شده است. این محصول جدید که هم‌زمان با Galaxy Note4 رونمایی شد، به کاربران خود امکان تازه‌ای برای دستیابی به اطلاعات می‌بخشد تا با تعامل بهتر با دستگاه، سلیقه و شیوه شخصی خود را در استفاده از تلفن همراه پیاده کنند.

صفحه منحنی منحصربه‌فرد Galaxy Note Edge، دستیابی سریع به اپلیکیشن‌های پر مصرف، هشدارها و کارایی‌های دستگاه را حتی زمانی‌که جلد دستگاه بسته باشد، با یک اشاره ممکن می‌سازد. کاربران می‌توانند حتی در زمان تماشای ویدئو، بدون هیچ مزاحمتی به طور مستقیم اعلان‌ها را دریافت کنند.

Galaxy Note4 در رنگ‌های مشکی، سفید، برنز طلایی و صورتی از ماه اکتبر به تدریج راهی بازارهای جهانی می‌شود. پس از آن Galaxy Note Edge در دو رنگ مشکی و سفید یخی عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (43 مورد)
  • amin
    amin | ۵ آذر ۱۳۹۴

    سلام دوستان.من خودم نوت4 دارم.7 ماهی میشه که دارمش.از هر لحاظی محشره .صفحه نمایش عالیه.سرعته پردازندش فوق العادست.دوربینش که خیلی با کیفیته.با اینکه 7 ماه هست خریدمش هنوز برام مثه روزه اول با ارزشه.پیشنهاد میکنم اگه نمیخواین بیشتر از یک نیم هزینه کنین حتما نوت4 رو بگیرین که واقعا کاراییش زیاد و باصرفست.الان قیمتش تو بازار یکو شیشصد تومنی هست

  • parsa_sabouhi
    parsa_sabouhi | ۱۵ اسفند ۱۳۹۳

    ببخشید تو دوربین نوت 4 ساخت سونی بهتره یا ماله خوده سامسونگ و پردازنده هم snapdragon بهتر عمل میکنه یا exynos ممنون میشم راهنمایی کنید

    note 4+
    Nexus 6 -

  • soorena
    soorena | ۲۶ شهریور ۱۳۹۳

    سری نوت سامسونگ بهترین فبلت های دنیا هستن

  • هاشم
    هاشم | ۱۵ شهریور ۱۳۹۳

    سلام--- امکانش هست بعضی از کاربر ها رو بلاک کرد که نظراتشون رو نبینیم ؟به معنای واقعی حالم میخواد بهم بخوره از این طرفداری های احساسی و تعصبی بی مورد --- معذرت میخوام ولی از سایتی به این حرفه ای و کاربلد بعید هست --- اگه امکان بلاک کردن هست اطلاع بدید لطفا --- با تشکر

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی