ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ساعت G Watch R ال جی از نمای نزدیک [عکس و ویدئو]

ال جی با معرفی G Watch R به عرصه ساعت های هوشمند گرد وارد شد. اما به این ساعت که بر پایه Android Gear ساخته شده واقعا چه قابلیت هایی اضافه شده است. نسخه اصلی ...

امیر صادقپور
نوشته شده توسط امیر صادقپور | ۱۳ شهریور ۱۳۹۳ | ۲۰:۰۰

ال جی با معرفی G Watch R به عرصه ساعت های هوشمند گرد وارد شد. اما به این ساعت که بر پایه Android Gear ساخته شده واقعا چه قابلیت هایی اضافه شده است.

نسخه اصلی G Watch قیمتی بالا، باتری ای نسبتا ضعیف و طراحی ای نه چندان دلچسب داشت اما چندین ماه بعد از آن، ال جی با رونمایی از G Watch R اولین ساعت هوشمند گرد خود را معرفی کرد. البته متاسفانه باتری در این نسخه هم تغییر محسوسی نکرده و نهایتا تا دو روز برای کاربر کار می کند، اما ال جی خبر از افزایش قیمت این نسخه نسبت به G Watch داده است.

p9040064-1

اما از هر چه که بگذریم، این ساعت بسیار زیباتر طراحی شده و به نظر می رسد. صفحه آن نمایشگری با قطر ۳۲۰ پیکسل است و قاب آن از جنس استیل ساخته شده. همچنین این مدل با چرمی با کیفیت و در رنگ های مشکی و قهوه ای ارائه می شود.

در مجموع این نسخه با وجود قیمت بیشتر، حس بسیار بهتری نسبت به نسخه پیشین به کاربر می دهد. صفحه نمایش آن ۱٫۳ اینچی است، اما قطر صفحه ساعت به همراه قاب آن حدود ۴۶٫۴ میلیمتر است که اندازه ای نسبتا بزرگ برای یک ساعت به حساب می آید.

باتری در این ساعت ۴۱۰ میلی آمپری است؛ تنها ۱۰ میلی آمپر بیشتر از نسخه اصلی G Watch. و به همین در صورت خرید این مدل، احتمالا نیاز است که هر روز ساعتتان را شارژ کنید. در این ساعت خبری از سنسور تنظیم نور محیط نیست.

نمایشگر این ساعت به طور کامل گرد طراحی شده؛ بر خلاف Moto360 که بخش پایین نمایشگر، حالت گرد آن را تغییر داده است. البته آن بخش سنسورهای مهمی را در موتو۳۶۰ به خود اختصاص داده است. که سنسور تنظیم نور بر اساس نور محیط یکی از آنهاست.

p9040022-1

همانطور که گفته شد این نمونه از نمایشگری ۳۲۰×۳۲۰ پیکسل بهره می برد که در این زمینه نیز نسبت بهنسخه اصلی که نمایشگری ۲۸۰×۲۸۰ پیکسلی داشته، بهبود یافته است. نور آن برای نمایش در فضای داخلی کاملا کافی است، اما مطمئن نیستیم نور آن برای نمایش صفحه ساعت در محیط خارج کافی باشد. این از جمله سوالاتی است که پس از عرضه نهایی آن می توان پاسخ گفت. ال جی اعلام کرده این ساعت در سه ماهه پایانی سال به بازار عرضه می شود که احتمالا منظور از این زمان، روزی در ماه اکتبر یا نوامبر است. این نسخه با Android Wear 1.0 عرضه می شود اما برای دریافت نسخه بعدی سیستم عامل گوگل برای ساعت های هوشمند -هر زمان که عرضه شود- نیز آمادگی دارد.

در ادامه ویدئوی این ساعت هوشمند را به همراه عکس های بیشتری از آن مشاهده کنید.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/gwatchr-handson.mp4"]

p9040028-1 p9040040-1-1 p9040046-1 p9040003-1 OLYMPUS DIGITAL CAMERA

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (30 مورد)
  • محمد جواد
    محمد جواد | ۱۴ شهریور ۱۳۹۳

    نمیدونم چرا فقط عکس اولی قشنگ به چشم میاد. بقیشون یه جورین!

  • سید حسین
    سید حسین | ۱۴ شهریور ۱۳۹۳

    واقعا الان سونی از هر شرکتی توی ابزار های پوشیدنی قویتره مثلا سال پیش اسمارت واچ 2 رو معرفی کرد و حالا نسل سوم همه چیزش عالیه باتریشم مثل اینا نیست خیلی خوبه پردازندش هم اسنپ دراگون 400 هست یعنی 1.2 گیگاهرتز چهار هسته ای باهاش میشه بازی اچ دی بازی کرد خخخخ

    ولی الجی دو ماه پیش ساعت داده حالا دوباره یدونه جدید خب اصلا دفعه قبل نمیداد دیگه

    یا مثلا توی دستبند ها سونی براش یکی وزن خیلی مهم بوده یکی باتری که آدم با دستگاه راحت باشه حتی فرمان های صوتی اختصاصی و مکالمه هم براش تحریف کرده تا آدم راحت باشه

    اونوقت شرکتای دیگه میرن دوربین میزارن واسش و خیلی چیزای بدون کاربرد دیگه که هم دستگاه بزرگ و سنگین میشه هم باتری نامناسب

  • LG Forever
    LG Forever | ۱۴ شهریور ۱۳۹۳

    چقدر قشنگه این جی واچ ار حیف که پول ندارم :(

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی