ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گارمین دستبند Vivosmart را برای ردگیری فعالیت ها و وضع سلامت معرفی کرد

گارمین امروز در خلال نمایشگاه IFA از دستبندی هوشمند برای ردگیری فعالیت های فیزیکی و وضع سلامت پرده برداشت. گارمین که بیشتر به عنوان شرکتی فعال در حوزه ابزارهای ردگیری GPS شناخته می شود پیش ...

امیر صادقپور
نوشته شده توسط امیر صادقپور | ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ | ۱۰:۳۰

گارمین امروز در خلال نمایشگاه IFA از دستبندی هوشمند برای ردگیری فعالیت های فیزیکی و وضع سلامت پرده برداشت. گارمین که بیشتر به عنوان شرکتی فعال در حوزه ابزارهای ردگیری GPS شناخته می شود پیش از این نیز دو گجت در حوزه سلامت به نام های Forerunner 15 و Vivofit معرفی و عرضه کرده است. اما این مدل تازه با نام Vivosmart حداقل اینطور که از نامش بر می آید باید هوشمندتر از نسخه های قبل باشد.

امکانات اضافه شده به آن بسیار مفید به نظر میرسند. این نمونه ضد آب ساخته شده، نمایشگری از نوع OLED دارد و همچنین قابلیت ردگیری وضع خواب نیز با آن ممکن است.

garmin-vivosmart-bracelet

به هنگام خاموش بودن نمایشگر Vivosmart این ابزار مثل یک دستبند معمولی به نظر می رسد اما با یک بار تپ کردن صفحه آن، یا رسیدن یک نوتیفیکشن، صفحه منحنی آن روشن شده و قابلیت های هوشمندش به نمایش در می آید. همچنین اگر مدت زیادی بی حرکت بمانید Vivosmart با ویبره ای خفیف به شما اخطار می دهد.

به علاوه این دستبند با اپلیکیشن گارمین نیز سازگار است و می توان با کمک آن اطلاعات بیشتری را در تلفن هوشمند مشاهده کرد.

گارمین این گجت را در دو نسخه و با قیمت ۱۶۹ و ۱۹۹ دلاری عرضه می کند. در نسخه ۱۹۹ دلاری سنسور ضربان قلب نیز گنجانده شده است. ظاهرا Vivosmart در ابتدا تنها از طریق سایت Best Buy و از حدود ۱۰ روز دیگر عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • Lord
    Lord | ۱۴ شهریور ۱۳۹۳

    من که منتظر 9.9.2014 هستم فک کنم ارزش داره واقعا

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی