ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

به روزرسانی بعدی Xbox One حاوی قابلیت های نسخه ۳۶۰ خواهد بود

کاربران Xbox One نسبت به نبود امکانات نرم افزاری موجود در کنسولی قبلی، ابراز نارضایتی های فراوانی کرده اند. اما خبر خوشی که امروز برای این دسته از عزیزان منتشر شده این است که مایکروسافت قصد دارد ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۱۸ شهریور ۱۳۹۳ | ۱۶:۳۰

کاربران Xbox One نسبت به نبود امکانات نرم افزاری موجود در کنسولی قبلی، ابراز نارضایتی های فراوانی کرده اند. اما خبر خوشی که امروز برای این دسته از عزیزان منتشر شده این است که مایکروسافت قصد دارد به زودی یک بسته به روز رسانی برای اکس باکس وان منتشر کند و در طی آن، قابلیت های نرم افزاری که پیشتر در ۳۶۰ دیده بودیم را در نسخه جدیدتر هم خواهیم دید.

اولین تغییرات در بخش Snap دیده می شود و شما با دو بار فشردن دکمه اکس باکس کنترلر به صفحه دوستان، پیغام ها و جوایز دسترسی خواهید داشت. همچنین این به روز رسانی به شما این امکان را می دهد که بدون استفاده از دستورات صوتی کینکت، اقدام به ضبط تصویر کنید. بدین صورت که به سادگی کافیست ۲ بار دکمه اکس باکس و سپس X را بفشارید تا در همان لحظه، ضبط تصاویر بازی شما آغاز می شود و تا ۳۰ ثانیه آینده ادامه خواهد داشت.

یکی دیگر از امکاناتی که این به روز رسانی به اکس باکس وان شما می افزاید، پشتیبانی بیشتر و امکانات بیشتر به پخش DLNA آن است و با این کار، رقابت را برای دیگر کنسول ها سخت تر کرده. با این به روزرسانی شما می توانید به راحتی به موسیقی، تصاویر و ویدیوهای موجود در رایانه یا هر گجتی که از فن آوری DLNA پشتیبانی کند، دسترسی داشته باشید. نکته جالب این که از این به بعد امکان پخش ویدیوهای با فرمت MKV هم اضافه شده است.

اما این به روزرسانی قابلیت های دیگری را هم به کنسول شما اضافه می کند: به طور مثال شما از این به بعد می توانید بازی ها و اپلیکیشن های نصب شده به روی کنسول را مخفی کنید و همچنین، با فشردن دکمه اکس باکس به سادگی ساعت و نشانگر باتری کنترلر کنسول را به روی تلویزیون خود ببینید.

به روز رسانی جدید اکس باکس وان در اکتبر برای تمام کاربران این کنسول عرضه خواهد شد و بعد از آن، تمام موارد بالا به همراه برخی امکانات دیگر، به دستگاه شما اضافه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (32 مورد)
  • LG Forever
    LG Forever | ۱۸ شهریور ۱۳۹۳

    ایول خوبه خبر توپیه واسه کسایی که میخوان xbox one بخرن

  • کیلوبایت
    کیلوبایت | ۱۸ شهریور ۱۳۹۳

    خخخخخ دوستان اپلی که متحد الآواتار شدن هی قاطی میشن...
    هی مجبورم برگردم اسمارو بخونم :D

  • نیما
    نیما | ۱۸ شهریور ۱۳۹۳

    توی قدرت و توانمندی های گرافیکی PS4 برتره ولی به عنوان کسی که PS4 داره میگم دیگه به جز بازی هیچی PS4 نمیده ولی در مقابل XBox حداقل پخش موزیک داره!و از همه مهمتر DLNA !!!
    ولی خوب کنسول برای بازیه و کار اصلیش اونه واسه همینه که به شخصه نظرم با PS4 هست البته داشتن جفتشون دیگه .... واویلا :)))

  • parsa
    parsa | ۱۸ شهریور ۱۳۹۳

    دوستان گلم انقدر تو دنياي تكنولوژي غرق شدين كمي هم به فكر سلامتي چشم هاي خودتون هم باشين

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی