ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وبلاگ نویسی زنده دیجیاتو: ساعت ۲۱، مراسم معرفی آیفون ۶ [شروع شد]

در طول چند ماه گذشته روزی نبود که بدون انتشار شایعات پیرامون محصولات جدید اپل بگذرد، تا کنون شنیده ایم که این کمپانی قرار است آیفون ۶ را با دو سایز صفحه ی نمایش، یکی ۴.۷ ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۸ شهریور ۱۳۹۳ | ۲۰:۴۰

در طول چند ماه گذشته روزی نبود که بدون انتشار شایعات پیرامون محصولات جدید اپل بگذرد، تا کنون شنیده ایم که این کمپانی قرار است آیفون ۶ را با دو سایز صفحه ی نمایش، یکی ۴.۷ اینچی و دیگری ۵.۵ اینچی عرضه بنماید. همچنین گفته شده است که اپل سرانجام وارد بازار گجت های پوشیدنی خواهد شد و حرف های زیادی را در این عرصه برای گفتن خواهد داشت.

برخی گمانه زنی می کنند ادغام Beats با ساکنین کوپرتینو دستاوردهای شگفت انگیزی داشته است که شاید به زودی همگان را متحیر نماید و عده ای بر این باورند اپل اگر گزینه ی تازه ای برای عرضه نداشته باشد مهر تائیدی بر گفته های مرتبط به سرآغاز دوران افول خود زده است.

همه ی این شایعات و گمانه زنی ها تا ساعتی دیگر پایان خواهند یافته و همانطور که از پیش تعیین گشته است از ساعت ۲۱ امروز هجدهم شهریورد ماه ۱۳۹۳ کمپانی اپل طی مراسمی دست به معارفه ی محصولات جدیدش خواهد زد.

وبلاگ نویسی زنده دیجیاتو از مراسم یاد شده به وسیله ی آدرس زیر در دسترس شما خواهد بود و می توانید لحظه به لحظه آخرین اتفاقات مرتبط را همراه با ما دنبال نمایید. همچنین علاقه مندان به رویدادهای اپل برای اولین بار در عرصه ی وب فارسی این فرصت را دارند تا مراسم مذکور را به صورت پخش زنده ی ویدئویی در دیجیاتو مشاهده نمایند.

 

http://live.digiato.com/iphone6event

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (85 مورد)
  • Reza
    Reza | ۱۸ شهریور ۱۳۹۳

    چه حای میده تو سینما دیدن :)

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی