ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موجودی آیفون ۶ پلاس اپل ظرف زمان کوتاهی به اتمام رسید

کسانی که قصد دارند از طریق سفارش مستقیم به وسیله ی سایت اپل دست به تهیه ی آیفون ۶ پلاس بزنند، بهتر است دیگر امیدی به تحویل گرفتن این تلفن هوشمند در روز اول عرضه ی ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۲ شهریور ۱۳۹۳ | ۱۶:۰۰

کسانی که قصد دارند از طریق سفارش مستقیم به وسیله ی سایت اپل دست به تهیه ی آیفون ۶ پلاس بزنند، بهتر است دیگر امیدی به تحویل گرفتن این تلفن هوشمند در روز اول عرضه ی آن نداشته باشند. پیش فروش دو محصول جدید کمپانی مذکور در عرصه ی موبایل، یعنی آیفون ۶ و ۶ پلاس از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه جمعه شب به وقت تهران آغاز گردید و به نظر می رسد تنها پس از چند ساعت از شروع این پیش فروش کل موجودی اولیه ی نسخه ی ۵.۵ اینچی آیفون جدید به فروش رفته باشد.

در زمان نگارش این مطلب متقاضیان آیفون ۶ پلاس کلیه ی رنگها و ظرفیت های آن را با سه الی چهار هفته تاخیر دریافت خواهند کرد در حالیکه گفته می شود آیفون ۴.۷ اینچی موسوم به آیفون ۶ پس از سفارش تنها ظرف ۱۰ روز کاری به دست مشتریان خواهد رسید، که این بازه ی زمانی با تاریخ عرضه ی اولیه آیفون در ۲۸ شهریور برابری می نماید.

حتی تلاش برای سفارش آیفون ۶ پلاس از طریق وب سایت اپراتورهای مخابراتی مانند ورایزن نیز بی فایده خواهد بود و اپراتور مذکور نسخه های ۱۶ و ۶۴ گیگابایتی این تلفن هوشمند را در بیست و دوم مهر ماه عرضه خواهد کرد و البته این در حالیست که نسخه ی ۱۲۸ گیگابایتی از این هم دیرتر و در ۲۹ مهر به دست کاربران خواهد رسید. AT&T هم اعلام کرده است برای تحویل کلیه ی سایز های آیفون ۶ پلاس نیاز به ۳۵ الی ۴۲ روز کاری دارد.

2

بر مبنای اعلام وب سایت ورایزن نسخه ی ۴.۷ اینچی آیفون همزمان با عرضه ی رسمی اپل و در روز بیست و هشتم شهریور برای کاربران این اپراتور مخابراتی ارسال خواهد گردید البته به تاریخ مذکور باید یک الی دو هفته بازه ی زمانی حمل را نیز افزود.

تاخیر در ارائه ی اولیه ی آیفون ۶ پلاس که اولین فبلت اپل محسوب می شود پیش از این نیز چندان دور از تصور نبود زیرا گزارش هایی که قبلاً منتشر گشته بودند حکایت از این داشتند که کمپانی مذکور در خط تولید با نواقص و اشکالاتی روبرو گشته است که سبب پایین آمدن روند تولیدش شده.

همچنین برخی از کاربران و منابع خبری اعلام کرده اند وب سایت اپل در حین پیش فروش اولیه ی تلفن های هوشمند جدیدش به دفعات دچار اشکال شده و از دسترس خارج گردیده مشکلی که تا کنون سابقه ی چندانی نداشته است، اگر به خاطر داشته باشید پخش زنده ی ویدئویی مراسم معارفه ی این تلفن هوشمند نیز برای اولین بار و به دفعات دچار اشکال گردید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (48 مورد)
  • danial
    danial | ۲۲ شهریور ۱۳۹۳

    دوستان به نظرتون از این طراحی برای نسل بعدی آیپد استفاده میشه؟؟

  • فاميل
    فاميل | ۲۲ شهریور ۱۳۹۳

    قابل پيش بيني بود كه آيفون ٦ پلاس فروش زيادي كنه ولي در آينده مي تونه تهديدي براي آيپد ميني ٣ به حساب بياد مگر اينكه اپل چاره اي براي اين موضوع انديشيده باشه

    • بهاره
      بهاره | ۲۲ شهریور ۱۳۹۳

      قطعا تعدیدی برای آیپد مینی بشمار میره و البته این برای اپل اصلا مهم نیست !
      اینکه یک محصول خودی بازار یک محصول دیگر اپل را ببلعه موضوعی نیست که برای کوپرتینویی ها جای نگرانی داشته باشه . فروش قوی آیفون 6 پلاس ، هم جاپای اپل را در بازار در حال رشد فبلت ها محکم میکنه و هم یکی از مهم ترین ابزارهای فشار رقبا را خنثی.
      افرادی که مصمم به خرید تبلت هستند را هم به سمت آیپد ایر سوق میده که حاشیه سود بالاتری نسبت به آیپد مینی داره :)

      • حمیـــد
        حمیـــد | ۲۲ شهریور ۱۳۹۳

        با نظر "فامیل" کاملا مفافقم ، که تولید آیفون 6 پلاس روی فروش آیپد مینی تاثیر زیادی میذاره و باعث کاهش فروشش میشه . ولی این موضوع برای شرکت اپل اهمیت داره ، و نمیخواد که سهم بزرگی از درآمدش رو توسط محصول خودش از دست بده ...
        قطعا براش برنامه ای داره ... شاید هم بعدها شاهد "آیفون 6پلاس C" باشیم . (شخصا دلم نمیخواد شاهد "آیفون 6پلاس C" باشم !)

        • بهاره
          بهاره | ۲۲ شهریور ۱۳۹۳

          اشتباه میکنی !
          حباب تبلت ها ترکیده و لااقل تا زمان یک انقلاب اساسی نرخ رشدشون چندان دندانگیر نیست .کاملا خلاف جهت فبلت هاکه امروز بهترین نرخ رشد را بین پست پی سی ها دارند .
          ارجاعت میدم به صحبت خود جابز که دوستمون در بالا ذکر کرد.
          این اتفاق چند سال پیش با تولید آیفون هم رخ داد و اپل رسیک بلعیده شدن سهم آیپاد ها - که آنروز منبع اصلی درآمد اپل بودند - بوسیله محصول جدید را پذیرفت و میشه گفت خودش نسبت به رقبا پیش دستی کرد و بازار بزرگتری بوجود آورد .

          تولید آیپد مینی در 2012 که دوران کوکاک تبلت ها بود ، یک حرکت صحیح از جانب اپل در مقابل میل بازار به تبلت های کوچک بود و ارائه آیفون 6 پلاس یک حرکت خوب دیگر برای تصاحب سهم بزرگی از بازار داغتر فبلت ها از امروز .

    • amiraa
      amiraa | ۲۲ شهریور ۱۳۹۳

      یادم میاد یه جمله بود از استیو جابز با این مضمون : که اگر قراره رقیب بزرگی برای محصولات ما پیدا بشه چه بهتر که اون رقیب رو خودمون ساخته باشیم
      الان دقیقا همونطوری شده تبریک به اپلی های عزیز :)

      • AhmadRzz
        AhmadRzz | ۲۲ شهریور ۱۳۹۳

        به نظر خودم
        بزرگترين اشتباه اپل همين عرضه دو گوشي تو يك ساله
        چون اپل اينجوري مجبور ميشه يه خوبيه تو ٦+ بزاره و يه خوبي تو ٦
        اپل بايد در حدوده ٥ اينچ ميداد و مثل هر سال بهترين امكاناتشو ميزاشت اينجوري ادمو گيج نميكرد
        با اين حال من اين دوتا گوشيو دوست دارم و به نظرم عالي هستن ولي كار سختي داره
        اپل چون هر سال فقط رو يه گوشي كار مي كرد هميشه يه گوشي ميداد با كمترين نقص

  • Behnam
    Behnam | ۲۲ شهریور ۱۳۹۳

    استفاده از محصولات اپل، از هر نوع و با هر شكل و طراحى، تجربه كاربرى لذت بخشو رو برات به ارمغان مياره.! قابل پيشبينى بود براى تيم كوك و تيم طراحى اپل.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی