ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

نوستالژی؛ دریچه ای به دوران کودکی

اغلب اپلیکیشن هایی که در دیجیاتو معرفی می کنیم همه جور مخاطب و استفاده ای دارند؛ چه بازی ها و چه برنامه های کاربردی به کار همه می آیند اما اپ امروز، شاید جذابیتی برای ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۲ شهریور ۱۳۹۳ | ۱۴:۰۰

اغلب اپلیکیشن هایی که در دیجیاتو معرفی می کنیم همه جور مخاطب و استفاده ای دارند؛ چه بازی ها و چه برنامه های کاربردی به کار همه می آیند اما اپ امروز، شاید جذابیتی برای دهه هشتادی ها و حتی اواخر دهه هفتادی ها نداشته باشد.

اپلیکیشن "نوستالژی"، به تمام معنا نوستالژی خالص است. دوران کودکی برای هر نسلی با پیشرفت علم و تکنولوژی چهره ای متفاوت به خود می گیرد. دوران کودکی ما پر بود از کارتون هایی چون بابا لنگ دراز، فوتبالیست ها و ملوان زبل. هاچ به دنبال مادرش می گشت، لولک و بولک ماجراجویی های شان را دنبال می کردند و پت و مت هم مرتبا دست گل به آب می دادند.

2

مراحل بازی عمدتا با استفاده از موسیقی، تصاویر و چهره ها طراحی شده. برای مثال در مرحله ابتدایی بازی، آهنگ معروف فوتبالیست ها پخش می شود و شما باید حدس بزنید که چه چیزی برای شما پخش شده و نام آن را وارد کنید.

نوستالژی رایگان عرضه شده و توسعه دهندگان برای دسترسی به تمامی محتوای داخل بازی از شما مبلغی دریافت نمی کنند. اما اگر به جایی رسیدید که خاطرات تان را از یاد برده بودید و هیچ کس هم قادر به کمک کردن نبود، می توانید از پرداخت درون برنامه ای جهت خرید سکه استفاده کنید.

در هر صورت نوستالژی یک اپلیکیشن فوق العاده جذاب و دوست داشتنی است و می توان از آن به عنوان بهانه ای برای دور هم بودن یاد کرد. اگر بازی را تنهایی انجام دادید و لذت زیادی نبردید، قویا به شما پیشنهاد می کنیم که در یک جمع چند نفره، چند مرحله را آزمایش کنید تا به قدرت آن پی ببرید.

نوستالژی

نوستالژی

سازنده: استودیوی گزل قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 14.1 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (27 مورد)
  • امید
    امید | ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴

    بازی خیلی بحالی هست

  • goleiroz
    goleiroz | ۱۵ آذر ۱۳۹۳

    Khyli khobe mersi

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی