ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لیست کامل همکاران سخت افزاری گوگل در پروژه اندروید وان منتشر شد

روز گذشته گوگل به طور رسمی تلفن های هوشمند اندروید وان خود را در هند معرفی کرد: سه محصول به نام های Karbonn Sparkle V، Spice Android One Dream UNO Mi-498 و Micromax Canvas A1. مورد آخر با ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ | ۰۹:۳۰

روز گذشته گوگل به طور رسمی تلفن های هوشمند اندروید وان خود را در هند معرفی کرد: سه محصول به نام های Karbonn Sparkle V، Spice Android One Dream UNO Mi-498 و Micromax Canvas A1. مورد آخر با قیمت ۱۰۶ دلاری گران ترین آنها و محصول شرکت اسپایس  با قیمت ۱۰۳ و دیگری ۱۰۴ دلار به فروش خواهند رسید. هر سه دستگاه از یک سخت افزار یکسان بهره می برند: صفحه نمایش ۴.۵ اینچ با رزولوشن ۴۸۰ در ۸۵۴ پیکسل و پردازنده احتمالی مدیاتک با چهار هسته ۱.۳ گیگاهرتزی، یک گیگابایت رم و ۴ گیگابایت فضای داخلی. دوربین های اصلی و دوم این دستگاه ها به ترتیب ۵ و ۲ مگاپیکسل بوده و باتری آنها هم ۱۷۰۰ میلی آمپرساعت ظرفیت دارند. در آخر تمام این دستگاه ها با اندروید ۴.۴.۴ معرفی شده اند و طبق قول گوگل، تلفن های هوشمند پروژه اندروید وان از نظر نرم افزاری به سرعت به روز می شوند.

اما پس از این خبر لیست کامل همکاران سخت افزای گوگل در این پروژه هم منتشر شد. در کنار شرکت های هندی کربن، اسپایس و میکرومکس ما اسامی معتبری همچون اچ تی سی، لنوو، ایسوس و ایسر را هم می بینیم. از دیگر همکاران سخت افزاری گوگل می توان به آلکاتل، پاناسونیک، Intex، Lava و Xolo هم اشاره کرد.

در میان سازندگان تراشه ما نام کوالکام و مدیاتک را می بینیم که با گوگل پروژه تلفن های ارزان قیمت پروژه اندروید وان همکاری خواهند داشت و در حال حاضر این دستگاه ها را پشتیبانی می کنند. همانطور که می دانید کوالکام بزرگترین سازنده تراشه در دنیا است و مدیاتک هم در آسیا قدرت بسیار زیادی برای خود دست و پا کرده.

هنوز از اعلام رسمی تلفن های هوشمند بعدی این پروژه خبری در دست نیست اما به احتمال بسیار زیاد به زودی معرفی خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • LG Forever
    LG Forever | ۲۵ شهریور ۱۳۹۳

    درشته گوشیه خوبیه تو این رنج قیمت ولی نباید همچینم بزرگش کنن ... اصن در حد پرچمدارا هم نیست

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی