ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هدایای ویژه دیجیاتو به مناسبت عبور از مرز ۲.۵ میلیون بازدید در طول یک ماه گذشته

وقتی که در ۲۳ اردیبهشت ۹۳ اولین پست های دیجیاتو را به رشته تحریر درآوردیم، شاید خودمان هم فکرش را نمی کردیم که چهار ماه بعد به چنین موفقیت هایی دست پیدا کنیم. بار سنگین ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ | ۲۲:۰۰

وقتی که در ۲۳ اردیبهشت ۹۳ اولین پست های دیجیاتو را به رشته تحریر درآوردیم، شاید خودمان هم فکرش را نمی کردیم که چهار ماه بعد به چنین موفقیت هایی دست پیدا کنیم.

بار سنگین انتظارات شما باعث شد تا هر روز تلاش کنیم نسبت به قبل بهتر شویم و با کیفیت ترین مطالب را برایتان گردآوری کنیم. اگر دیجیاتو اکنون به جایگاه کنونی خود رسیده، صرفا به خاطر کاربران بی نظیری بوده که در تمام ساعات روز کنارش بوده اند و با حوصله ضعف هایش را گوشزد کرده اند.

در طول ۴ ماه گذشته و طی بیش از ۱۹۰۰ مطلبی که منتشر کردیم، پذیرای ۴۴ هزار دیدگاه از سمت شما بودیم. در این مدت روز های تلخ و شیرین بسیاری را در کنار هم تجربه کردیم، اما در نهایت توانستیم محیطی متفاوت از دیگر سایت ها را خلق نماییم. محیطی که در آن همچون یک خانواده مجازی در کنار یکدیگر قرار گرفتیم و همگی تلاش کردیم در راستای بهتر شدن دیجیاتو گام برداریم.

اکنون و به مناسبت عبور از مرز ۲.۵۰۰.۰۰۰ بازدید در طول یک ماه گذشته، تصمیم گرفتیم به نوعی از حمایت های همیشگی شما قدردانی کنیم. در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید تا ضمن معرفی هدایا، به نحوه اهدای آنان نیز اشاره کنیم.

هدایا

Sony SmartWatch 2

IMG_6363-w600

نسل دوم ساعت هوشمند سونی از جمله پوشیدنی هایی است که از لحاظ ظاهری حرف های بسیاری برای گفتن دارد. سونی تلاش کرده این ساعت را به نحوی طراحی نماید تا کاربران بتوانند در تمام مناسبت ها از آن استفاده نمایند.

SmartWatch 2 مجهز به تکنولوژی NFC است و می تواند با موبایل های اندرویدی (نسخه ۴ به بعد) ارتباط برقرار کند. از طریق این ساعت شما می توانید پیامک ها و یا سایر اعلان ها را بر روی مچ خود مشاهده نمایید. SmartWatch 2 با برخورداری از استاندارد IP57 ضد آب به شمار می رود و باتری آن می تواند تا ۳ روز نیز دوام آورد.

 

Sony SmartBand

اسمارت بند سونی دستبند هوشمند sony smartband

اگر اهل ورزش هستید و یا به سلامت خود اهمیت می دهید، SmartBand سونی می تواند گزینه خوبی برای شما باشد. همانطور که پیش از این نیز در بررسی این محصول پوشیدنی اشاره کرده بودیم، دست بند هوشمند سونی قادر است قدم های شما را در حین ورزش شمارش کند و آن را برای اپلیکیشن مخصوص سونی ارسال نماید.

این دست بند همچنین امکان کنترل موسیقی در حال پخش بر روی موبایل را نیز به شما می دهد و می تواند با لرزش خود، کاربر را از خواب بیدار کند. SmartBand مجهز به تکنولوژی NFC است و مثل سایر محصولات سونی با استاندارد IP58 در برابر آب از خود مقاومت نشان می دهند.

 

Sony Stereo Bluethooth Headset

Sony Stereo bluetooth headset هدست بلوتوث سونی sbh80

کسانی که زیاد با موبایل خود صحبت می کنند و یا عاشق موسیقی هستند، قطعا ارزش یک هدست خوب را می دانند. هدست SBH80 سونی از طریق بلوتوث به موبایل شما متصل شده و با توجه به طراحیش به راحتی بر روی گردن شما قرار می گیرد.

این محصول مجهز به NFC است و می تواند در کمترین زمان ممکن به موبایل اندرویدی شما متصل شود. در هنگامی برقراری تماس، SBH80 کاربر را با ویبره ای کوچک از این موضوع مطلع می کند و به وی اجازه می دهد تا با استفاده از دکمه ای بر روی هدست قرار دارد، به تماس پاسخ دهد.

این هدست بر روی بدنه خود همچنین دکمه هایی را ویژه کنترل موسیقی قرار داده تا کسانی که از آن به عنوان هدفون استفاده می کنند، به راحتی بتوانند موسیقی های موجود بر روی موبایل خود را مدیریت نمایند.

 

ADATA Wireless Charging Stand

شارژ وایرلس آونگ ADATA Wireless Charging Elite CE700

این روزها تکنولوژی شارژ بی سیم Qi به سرعت در حال فراگیر شدن است. بر خلاف سال های گذشته امروزه موبایل ها زیادی این تکنولوژی پشتیبانی می کنند و از طریق آن یک شارژ راحت تر را در اختیار کاربران خود قرار می دهند.

ADATA به عنوان یکی از شرکت هایی که در زمینه لوازم جانبی فعالیت گسترده ای دارد، برای بهره بردن از قابلیت Qi پایگاه شارژ مخصوصی را طراحی کرده است. این پایگاه به کاربرانی که دستگاهشان مجهز به تکنولوژی Qi است، این امکان را می دهد تا تجربه ای متفاوت از شارژ کردن را تجربه نمایند.

با استفاده از Elite CE700 تنها کافی است موبایل خود را بر روی جایگاه مربوطه قرار دهید و بدون اتصال هیچ گونه سیمی به آن، شارژ شدنش را نظاره گر باشید. این محصول توسط شرکت آونگ در ایران توزیع می شود.

 

Logitech mk270 Wireless Combo

ماؤس و کیبورد لاجیتک logitech m270 combo mouse keyboard

لاجیتک یکی از خوشنام ترین و معروف ترین شرکت های ممکن در زمینه لوازم جانبی است. mk270 شامل یک کیبورد و یک ماؤس است که هر دو به صورت بی سیم به دستگاه شما متصل می گردند.

این دو محصول از ارتباط وایرلس 2.4GHz بهره می برند و از این طریق می توانند تا فاصله ۱۰ متری ارتباط خود با دستگاه مبدا را حفظ نمایند. به گفته لاجیتک باتری ماؤس تا ۱۲ ماه و باتری کیبورد تا ۲۴ ماه می تواند بدون نیاز به تعویض، شارژ را در اختیار شما قرار دهد. این محصول با گارانتی آواژنگ در بازار ایران ارائه می شود.

نحوه اهدای جوایز

سه محصول هدست بلوتوث سونی، SmartWatch 2 و شارژر وایرلس به قید قرعه به سه نفر از کسانی اهدا خواهد شد که دیدگاه خود را در پایین این مطلب درج نمایند. لازم به ذکر است که تنها کاربرانی در قرعه کشی شرکت داده می شوند که در دیجیاتو ثبت نام کرده باشند.

کاربران تا ساعت ۱۲ شب ۲۶ شهریور فرصت دارند تا نظر خود را برای شرکت در قرعه کشی به ثبت رسانند. برندگان نیز در روز ۲۷ شهریور اعلام خواهند شد.

اما بخشی دیگر از هدایا به کاربران فعال دیجیاتو اختصاص دارد. اگر دقت کرده باشید، مدتی می شود که در پروفایل کاربری بخشی به نام امتیاز درج شده است. این امتیاز بر اساس تعداد نظرات و مثبت هایی است که هر کاربر توانسته به خود اختصاص دهد. از این به بعد گه گدار تلاش می کنیم تا بر اساس این امتیازات هدایایی را به کاربران اهدا کنیم، اما فعلا و در اولین گام به دو کاربر زیر که توانسته اند بیشترین امتیاز را از ابتدا تا کنون به خود اختصاص دهند، تبریک می گوییم :

  • سوتابایت - ۵۹۷۵ امتیاز - برنده Sony SmartBand
  • عامر - ۵۵۲۷ امتیاز - برنده Logitech mk270 Wireless Combo

(شایان ذکر است که برندگان بیشترین امتیاز در هر دوره در دوره بعدی شرکت داده نخواهند شد)

 

در پایان یکبار دیگر از همراهی شما با دیجیاتو تشکر می کنیم. اگر ما امروز بهترین هستیم، به خاطر این است که شما بهترینان در کنارمان بوده اید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1960 مورد)
  • hosseingessmati
    hosseingessmati | ۱۶ تیر ۱۳۹۶

    سلام خیلی خیلی عالی هستین ممنونم ازتون

  • امیر
    امیر | ۲۲ شهریور ۱۳۹۴

    سلام من تازه با شما آشنا شدم. بسیار مطلبهای خوبی بود. مچکرم

  • Reza_Asgari
    Reza_Asgari | ۲۷ مرداد ۱۳۹۴

    دَمِتووووووون گرم همه برو بَچ .سايتتون عاليه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی