ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

iOS 8 آماده دانلود است؛ فعلا از HealthKit خبری نیست؛ هشدار به دارندگان ابزارهای قدیمی تر

همانطور که صبح امروز خبر دادیم، اپل از ساعتی پیش iOS 8 را برای دانلود و نصب در دسترس قرار داده است. دارندگان آیفون 4S به بعد و همینطور کسانی که از آیپد نسل ۲ ...

امیر صادقپور
نوشته شده توسط امیر صادقپور | ۲۶ شهریور ۱۳۹۳ | ۲۲:۴۰

همانطور که صبح امروز خبر دادیم، اپل از ساعتی پیش iOS 8 را برای دانلود و نصب در دسترس قرار داده است. دارندگان آیفون 4S به بعد و همینطور کسانی که از آیپد نسل ۲ به بعد استفاده می کنند می توانند گوشی ها و تبلت های خود را به نسخه جدید ارتقا دهند. همچنین این نسخه از سیستم عامل iOS برای نسل پنجم آیپاد نیز در دسترس است.

شما می توانید به راحتی و از طریق آیفون، آیپد و یا آیپاد خود به صورت مستقیم این نسخه را دانلود و نصب نمایید. تغییرات متعددی در این نسخه لحاظ شده که احتمالا پیش از این در خصوص آنها در دیجیاتو خوانده اید.

به نظر میرسد نرم افزارهای مرتبط با HealthKit اپل فعلا مشکلاتی دارند. ظاهرا فعلا پس از نصب این آپدیت اثری از نرم افزارهای مرتبط با HealthKit دیده نمی شود. اپل گفته که این مشکل به زودی رفع می شود اما iOS جدید بدون این نرم افزارها مشکلی نخواهد داشت.

توجه: برخی از کاربران از کاهش سرعت ابزارهای قدیمی تر مانند آیفون 4S و آیپد ۲ پس از ارتقا به iOS 8 خبر می دهند. چنانچه از این ابزارها استفاده می کنید، توصیه می شود کمی تامل کنید و برای اطمینان از عملکرد مناسب گوشی یا تبلت خود پس از ارتقا به نسخه جدید، منتظر نظرات و تاییدیه های بیشتر بمانید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (114 مورد)
  • ali
    ali | ۳۱ شهریور ۱۳۹۳

    man update kardam hamchin ashe dahan sozi nis vala hamoon hafte taghriban

  • BENYAMIN99
    BENYAMIN99 | ۳۰ شهریور ۱۳۹۳

    خوبه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی