ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

عرضه کاسه هوشمند شارژ وایرلس اینتل در اواخر امسال

اینتل در رویداد CES 2014 از یک نمونه کاسه هوشمند رونمایی کرده بود که امکان شارژ بی سیم گجت ها را دارد. برای این کار فقط کافی است تلفن هوشمند یا گجتی که از این فن ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۳۰ شهریور ۱۳۹۳ | ۰۱:۰۰

اینتل در رویداد CES 2014 از یک نمونه کاسه هوشمند رونمایی کرده بود که امکان شارژ بی سیم گجت ها را دارد. برای این کار فقط کافی است تلفن هوشمند یا گجتی که از این فن آوری پشتیبانی می کند را درون کاسه قرار دهید تا عملیات شارژ آن آغاز شود. حال مدیر عامل اینتل، برایان کرزانیش، از آمادگی شرکت اش برای عرضه این محصول در اواخر سال جاری میلادی خبر داد.

این شارژر القایی به شکل کاسه است و اوایل امسال صرفا یک نمونه آزمایشی بود اما بعد از موج ابراز علاقه افکار عمومی نسبت به این محصول، تصمیم گرفت به صورت جدی به تولید آن فکر کند. ایده پشت این محصول بسیار ساده است: کاسه هوشمند مذکور به جای محل کلید ماشین و ابزار این چنینی قرار می گیرد.

با افزایش روز افزون گجت های با این فن آوری، این محصول اینتل کار را برای شارژ‌ ابزار آلات الکترونیکی کوچک شما ساده می کند. کافی است گجت مربوطه را هنگامی که به خانه بر می گردید درون کاسه هوشمند قرار داده و هنگام خروج با باتری پر آن را تحویل بگیرید.

اما ایده کاسه هوشمند پیشتر توسط کمپانی Sproutling هم استفاده شده بود؛ مچ بند سلامتی که به پای کودکان بسته می شود و برای شارژ شدن درون کاسه هوشمند همین شرکت قرار می گیرد.

این که این محصول دقیقا در چه زمانی و با چه قیمتی عرضه می شود هنوز مشخص نیست، اما با شناختی که از اینتل داریم، انتظار می رود محصول با کیفیت و محبوبی خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (59 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲ مهر ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه

  • Mahdi
    Mahdi | ۳۰ شهریور ۱۳۹۳

    اول که کلمه (کاسه) رو تو تیتر دیدم خندم گرفت ولی وقتی فکر کردم دیدم ایده هوشمندانه ایه!!!

  • هادی سرلک
    هادی سرلک | ۳۰ شهریور ۱۳۹۳

    خواستم بگم کاسه چیزه دیم یکی دیگه گفته همین

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی