ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

تجربه شیوه جدید مکالمات گروهی با اپلیکیشن Talko

رئیس سابق بخش طراحی نرم افزار مایکروسافت، آقای ری آزی و تیمش از جدیدترین اپلیکیشن خود با نام Talko رونمایی کردند. او که ساخت نرم افزار Lotus Notes برای IBM را در کارنامه ی کاری خود دارد، در ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱ مهر ۱۳۹۳ | ۱۶:۰۰

رئیس سابق بخش طراحی نرم افزار مایکروسافت، آقای ری آزی و تیمش از جدیدترین اپلیکیشن خود با نام Talko رونمایی کردند. او که ساخت نرم افزار Lotus Notes برای IBM را در کارنامه ی کاری خود دارد، در سال 2010 از مایکروسافت جدا شد تا به پروژه های شخصی تری مثل ساخت اپلیکیشن ها بپردازد و Talko نتیجه ی اولین تلاش وی و همکارانش در این هدف است. Talko که به تازگی برای پلتفرم iOS عرضه شده، آمده تا تجربه ی مکالمات روزمره با موبایل را به سطح بالاتر و مطلوب تری برساند.

سازندگان Talko معتقدند که سریع ترین و بهترین راه حل برای رفع مشکلات، صحبت کردن است. از این رو هدف اصلی آنها از ساخت این اپلیکیشن، فراهم کردن موقعیتی است که با کمک به اشتراک گذاری تصاویر در حین تماس، بتوانید منظورتان را هر چه واضح تر و بهتر به دوستانتان منتقل کنید.  با این اپلیکیشن شما قادرید همزمان در حال صحبت با دوست خود یا در یک مکالمه ی گروهی، در حین این که تماس در جریان است آن را ضبط کنید، مطلبی بنویسید یا در همان لحظه تصویری را که با موبایل خود گرفته اید به اشتراک گذاشته تا دیگران همان چیزی را که شما در حال دیدن هستید را ببینند.

talko scrn2

Talko همان طور که از ظاهرش پیداست، تمرکز خود را روی مکالمات گروهی گذاشته است. با با ورود به اپلیکیشن، پس از ثبت ایمیل و شماره، در ابتدا می بایست مخاطبین خود را به آن اضافه کنید. پس از آن می توانید یک مکالمه ی گروهی بسازید و از دوستانتان برای شرکت در آن دعوت کنید. همان طور که گفته شد، تاکو مکالمات را به صورت کامل برای شما ضبط می کند، از این رو می توانید پس از اتمام آن، برای بررسی دقیق تر باری دیگر آن را پخش کرده یا حتی قسمت های مهم مکالمه را تگ کنید.

از نکات مثبت دیگر تاکو این است که لازم نیست حتما تماس در جریان باشد تا توانایی صحبت کردن داشته باشید، بلکه اگر دوستانتان در کنفرانس نباشند هم می توانید همانند وایبر، پیام صوتی خود را ضبط و در صفحه ی کنفرانس قرار دهید.

اپلیکیشن تاکو در حال حاضر فقط برای پلتفرم iOS در دسترس است و به زودی برای دیگر سیستم عامل ها هم عرضه خواهد شد. ضمنا تاکو فعلا رایگان است، با این حال پیش بینی شده که احتمالا با عرضه ی نسخه های بعدی و اضافه شدن امکانات بیشتر ملزم به پرداخت هزینه شوید.

اگر به دنبال تجربه ای نوین در زمینه ی مکالمات گروهی هستید، پیشنهاد می کنیم حتما Talko را دانلود کنید.

Talko

Talko

سازنده: .Talko Inc قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 25 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲ مهر ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه

  • mormori
    mormori | ۱ مهر ۱۳۹۳

    چه فایده
    دو روز دیگه اینم فیلتر میکنن!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی