ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سیستم عامل حدود نیمی از آیفون ها و آیپدها در حال حاضر به iOS 8 ارتقاء یافته است

در صفحه پشتیبانی توسعه دهندگان در سایت اپل، خبر هایی از رشد سریع ارتقاء آیفون ها، آیپدها و آیپادها به iOS 8 توسط دارندگان آنها اشاره شده است. این سیستم عامل که از روز چهارشنبه ...

امیر صادقپور
نوشته شده توسط امیر صادقپور | ۱ مهر ۱۳۹۳ | ۱۹:۰۰

در صفحه پشتیبانی توسعه دهندگان در سایت اپل، خبر هایی از رشد سریع ارتقاء آیفون ها، آیپدها و آیپادها به iOS 8 توسط دارندگان آنها اشاره شده است. این سیستم عامل که از روز چهارشنبه به صورت عمومی عرضه شده تا روز یکشنبه بر روی ۴۶ درصد از ابزارهای ذکر شده فعال شده است.

این آمار از تعداد ابزارهایی که طی این مدت به اپ استور سر زده اند استخراج شده است. این در حالی است که پس از ۱۰ ماه از زمان ارائه اندروید کیت کت، تنها ۲۵ درصد ابزارهای اندرویدی فعال از این سیستم عامل استفاده می کنند و بقیه روی نسخه های پیشین باقی مانده اند.

btfewdsvfg.0

پس از عرضه iOS 8 کاربران زیادی از حجم بالای این نسخه و همینطور فضای خالی بیش از حد زیادی که برای نصب آن مورد نیاز بود شوکه شده یا شکایت داشتند. با این حال، آمار ۴۶ درصدی برای اپل بسیار مطلوب است.

این آمار و ارقام نشان می دهد اپل -با وجود اشکالات و باگ هایی که در نسخه اولیه iOS 8 به چشم می آید- در ارائه آن و سازگاری محصولات قدیمی تر با آن موفق عمل کرده است چرا که تنها در چهار روز نزدیک به نیمی از کاربران را ترغیب به ارتقاء سیستم عامل ابزارهایشان کرده است.
همچنین طی همین مدت، بسیاری از توسعه دهندگان نیز اپلیکیشن های تازه ای برای این نسخه تازه ارائه کرده یا بسته های به روز رسانی برای اپلیکیشن های قدیمی ارائه کرده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (51 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲ مهر ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه

  • Behnam
    Behnam | ۲ مهر ۱۳۹۳

    دوستان پيرو حرف اون عزيز، حتماً بك اپ بگيريد( كلى ميگيره نه جزئى) و حتماً با ايتونز اپديت كنيد، لگ خاصى هم جز اون ها كه عزيزان فرمودند همچون واى فاى و سافارى گهگاه، در مورد باترى هم بهتر كه بهتر شده، موفق و موئيد باشيد.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی