ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شروع موج دوم عرضه تلفن های هوشمند اندروید وان از دسامبر

احتمالا مطلع باشید که چندی پیش گوگل و برخی از شرکای سخت افزاری اش، ماه گذشته در هند عرضه تلفن های مبتنی بر اندروید وان را شروع کردند. در اولین قدم سه مدل معرفی شد: Karbonn ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۲ مهر ۱۳۹۳ | ۱۰:۳۰

احتمالا مطلع باشید که چندی پیش گوگل و برخی از شرکای سخت افزاری اش، ماه گذشته در هند عرضه تلفن های مبتنی بر اندروید وان را شروع کردند. در اولین قدم سه مدل معرفی شد: Karbonn Sparkle V، Spice Android One Dream UNO Mi-498 و Micromax Canvas A1

حال خبرهایی به گوش می رسد که موج دوم عرضه این تلفن های هوشمند، از حدود سه ماه دیگر (دسامبر) آغاز می شود. به گفته خبرگزاری Hindu در هند، شرکت Karbonn دومین محصول خود را به زودی معرفی خواهد کرد و همچنین یکی دیگر از سازندگان تلفن همراه در هند، Intex در ماه ژانویه اولین محصول اندروید وان خود را عرضه می کند.

از دیگر شرکای این پروژه می توان به شرکت های HTC، لنوو، ایسوس، ایسر، آلکاتل، پاناسونیک، Lava و Xolo اشاره کرد.

سه تلفن همراه هوشمندی که تحت پروژه اندروید وان معرفی شدند کمتر از ۱۰۰ دلار قیمت دارند و از نظر امکانات با یکدیگر مشابه هستند: صفحه نمایش ۴.۵ اینچ با رزولوشن ۴۸۰ در ۸۵۴ پیکسل، پشتیبانی از دو سیم کارت، پردازنده چهار هسته ای مدیاتک و یک گیگابایت رم.

گوگل به روز رسانی این محصولات را تا ۲ سال پس از عرضه گارانتی کرده و تلفن های هوشمند تحت این پروژه در این مدت به آخرین نسخه سیستم عامل اندروید به مجهز خواهند بود. مدیاتک هم تخمین زده که ۱.۵ تا ۲ میلیون دستگاه اندروید وان در هند تا پایان سال جاری عرضه خواهد شد.

هنوز از زمان یا امکان عرضه این محصولات در دیگر بازارها خبری منتشر نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (22 مورد)
  • LG Forever
    LG Forever | ۲ مهر ۱۳۹۳

    خیلی دوس دارم این گوشیو به عنوان گوشیه دوم بخرم یه گوشیه اندرویدیه خالص خالص

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی