ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

گچ پژ؛ سفری پر فراز و نشیب روی تخته سیاه

در سال های اخیر بازی های ساخته شده توسط سازندگان ایرانی با پیشرفت های بسیاری همراه بوده، و هر روز هم بهتر و بهتر شده اند. این روزها اگر در کافه بازار گشتی بزنید، با دریایی از بازی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۴ مهر ۱۳۹۳ | ۱۰:۳۰

در سال های اخیر بازی های ساخته شده توسط سازندگان ایرانی با پیشرفت های بسیاری همراه بوده، و هر روز هم بهتر و بهتر شده اند. این روزها اگر در کافه بازار گشتی بزنید، با دریایی از بازی های ساخته طراحان وطنی مواجه خواهید بود؛ بازی هایی که نمایانگر خلاقیت سازندگان ایرانی اند و آمده اند تا با نمونه های خارجی رقابت کنند.

گچ پژ یکی از آنهاست؛ یک Running خلاقانه و اولین کار استودیوی ایرانی ام اف اس. در گچ پژ، شما کنترل یک آدمک گچی را بر عهده دارید. آدمک گچی ما در این بازی، سفری پرخطر را روی تخته سیاه شروع کرده، و وظیفه ی شماست که او را به سلامت به انتهای این راه بی پایان برسانید.

اگر فکر کرده اید که با یک بازی ساده روبرو هستید، باید بگوییم که سخت در اشتباهید. گچ پژ به آن راحتی ها که تصور می کنید نیست و حقیقتا سخت و چالش برانگیز طراحی شده. موانع روبرویتان پرتعدادند و باید آنقدر سریع باشید و روی بازی تمرکز کنید که بتوانید از پسشان بربیایید. اگر به مانعی خوردید، باید دوباره از اول مرحله شروع کنید، یا اینکه با خریدن گچ از کافه بازار، دوباره سفرتان را از محلی که باختید ادامه دهید.  به نظر می رسد سازندگان بازی کمی در درجه ی سختی اغراق کرده و بیش از حد آن را مشکل ساخته اند، چرا که بازی از همان لحظه های اول بسیار سریع و دشوار بوده و همین دشواری ناعادلانه ممکن است مخاطبش را از ادامه آن منصرف کند.

گچ پژ 2

گچ پژ از لحاظ گرافیکی اثری واقعا خلاقانه است؛ با ورود به آن احساس می کنید که وارد یک تخته سیاه زنده شده اید. موسیقی ای که در حین بازی می شنوید هم از نقاط قوت گچ پژ به شمار می رود، موسیقی ای اریجینال که بر شدت هیجان و جذابیت آن می افزاید.

یشنهاد می کنیم اگر بازی را پسندیدید، با خریدن گچ از محیط بازی، سازندگانش را برای پروژه های بعدی حمایت کنید. گچ پژ فعلا برای اندروید عرضه شده و در کافه بازار به صورت رایگان قابل دانلود است.

گچ پژ

گچ پژ

سازنده: ام اف اس قیمت: رایگان ( با پرداخت درون برنامه ای ) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 7.7 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (27 مورد)
  • amirali_seven
    amirali_seven | ۷ مهر ۱۳۹۳

    ایرانیه پس لایک داره !!
    هرچقد مشگل داشته باشه باید ازشون تقدیر کرد باید باهاشون راه اومد ... ما چیمون از هند کمتره ؟ استعداد های ما از هند هم بیشتر هست !!!
    مرسی دیجی که داری کمک میکنی !!!
    پیشنهاد دارم برات !
    یه بخش بذار برای معرفی بازی و برنامه های ایرانی و هر چن وقت یه بار یه جایزه بذار برای ایجاد امگیزه بین این برنامه سازا !!!
    چحوریه پیشنهادم ؟

  • shayan_Q9
    shayan_Q9 | ۴ مهر ۱۳۹۳

    با درود و سپاس خدمت سازندگان این GAME, منتظر ورژن IOS و WIN PHONE اون هستیم با تشکر و خسته نباشید. ;)

  • Mahdyar
    Mahdyar | ۴ مهر ۱۳۹۳

    چه اسم جالبی
    گچ پژ

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی