ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

شایعه: تلفن هوشمند مناسب سلفی اچ تی سی با نام HTC Eye در راه است

در این تابستان زمزمه هایی در رابطه با تلفن هوشمند بعدی اچ تی سی شنیده می شد که این دستگاه HTC Eye نام گرفته است، چرا که دوربین دوم قدرتمندی خواهد داشت. حال یک توسعه ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۵ مهر ۱۳۹۳ | ۱۰:۴۱

در این تابستان زمزمه هایی در رابطه با تلفن هوشمند بعدی اچ تی سی شنیده می شد که این دستگاه HTC Eye نام گرفته است، چرا که دوربین دوم قدرتمندی خواهد داشت. حال یک توسعه دهنده اپلیکیشن در حساب کاربری توییتر خود اشاره کرد که نام مدل HTC M8 Eye است.

آنطور که او گفته است، M8 Eye دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی دوگانه خواهد داشت و در مقابل، دوربین دوم آن ۵ مگاپیکسل است که توانایی ثبت تصاویر سلفی با کیفیت را دارد. این دستگاه همانند قبل از قابلیت درک عمق تصاویر برخوردار است اما این بار لنز قدرتمندتر شده و به ۱۳ مگاپیکسل افزایش پیدا کرده.

از دیگر مشخصاتی که در رابطه با M8 Eye شایعه شده باید به اندروید ۴.۴.۴ از پیش نصب شده که نسخه ششم لباس رابط کاربری خاص این شرکت، یعنی Sence را بر تن کرده اشاره کرد. صحبت هایی در رابطه با افزایش سایز نمایشگر از ۵ به ۵.۲ اینچ شنیده می شود. این دستگاه احتمالا رزوروشنی معادل ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل دارد و پردازنده آن از نوع اسنپدرگن ۸۰۱ که یک چهار هسته ای با قدرت پردازش ۲.۳ گیگاهرتز است، خواهد بود. ۲ گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت افزایش تا ۱۲۸ گیگابایت بیشتر توسط کارت حافظه جانبی و باتری ۲۶۰۰ میلی آمپری از دیگر مواردی است که در رابطه با HTC M8 Eye شنیده می شود.

در آخر گفته می شود که تایوانی ها، این تلفن هوشمند مخصوص سلفی را در اواخر اکتبر عرضه خواهند کرد. باید منتظر بود تا با اخبار جدیدتر از صحت یا سقم این شایعات اطمینان حاصل کنیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • shayan_Q9
    shayan_Q9 | ۵ مهر ۱۳۹۳

    مبارک سلفی بازاش :) سلفی هم دنیای خودشو داره باحاله ;)

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی